Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia extract kauwen? Wat voor effect geeft dit?

Salvia extract kauwen? Wat voor effect geeft dit?

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
In theorie zou het een sterkere werking moeten geven dan wanneer je standaard gedroogde salvia bladeren kauwt. De smaak zal wel smeriger zijn en vergeet niet dat extracten erg duur zijn.

Als je een x30 extract hebt betaal je als snel 40 euro per gram. Dan zou ik het liever in de waterpijp stoppen.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#2
De voornaamste effecten zijn een ontiegelijk smerige smaak en een werking die iets subtieler doch een stuk langduriger is dan de werking van dezelfde dosis gerookt. Ik heb nog weinig tripreports over gekauwde salvia-extracten gelezen en heb het zelf ook nooit gedaan, maar voor zover ik weet wordt salvinorine A sublinguaal prima opgenomen, dus het zou gewoon moeten werken.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hii df-ers!

Wat voor effect geeft het als je salvia extract 10 x of 20 x kauwt, bijv in een kauwgompje doet ofzo?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Moeten dat niet de bladeren zijn om te kauwen, en niet een extract?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Moeten dat niet de bladeren zijn om te kauwen, en niet een extract?
Klik om te vergroten...
In dat extract zitten dezelfde werkzame stoffen als in de bladeren, dus als de bladeren kauwen werkt, zou het extract kauwen beter moeten werken. Lijkt mij.
Ik denk dat de TS dat ook denkt, dus veel verder kan ik je ook niet helpen :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."