#1
In theorie zou het een sterkere werking moeten geven dan wanneer je standaard gedroogde salvia bladeren kauwt. De smaak zal wel smeriger zijn en vergeet niet dat extracten erg duur zijn.
Als je een x30 extract hebt betaal je als snel 40 euro per gram. Dan zou ik het liever in de waterpijp stoppen.
Als je een x30 extract hebt betaal je als snel 40 euro per gram. Dan zou ik het liever in de waterpijp stoppen.