KoxBox zei:
Axxess zei:
Verklaar je nader...
Is het een soort van verwarring?
Het is nogal moeilijk uit te leggen. Het is volgens mij ook een beetje persoonlijk hoe je het ervaart.
Verhaal.
En zo kan ik nog wel even doorgaan maar het ligt allemaal in dezelfde lijn.
Ja fuck, dat heb ik de vorige keer met truffels gehad.
Nooit verwacht dat dit zou gebeuren.
Ik was buiten met degene waarmee ik ging trippen, en diegene werd verschrikkelijk para.
Ik had nergens last van, maar doordat hij zo para werd, gebeurde dat ook bij mij.
Toen we thuis aangekomen waren, ging ik op bed liggen, en ik voelde mezelf gewoon niet meer.
We wouden gaan slapen, want we dachten echt dat we dan misschien dood zouden gaan en het zou stoppen.
Ik keek op de klok, en het was iets over 11, en voor mij gevoel 3 uur later, was het pas 17 minuten over 11.
Fuck, wat voel je je dan kut.
Ik dacht echt, ik word gek, ik kom hier nooooit meer uit, als de tijd nu al zo lang duurt, hoe overleef ik dit? Neeee dat kan gewoon niet..
Ik praatte met mijn mede-tripper, en ik begreep hem, ookal brabbelde we alleen maar wat.
Ik lag met mijn hoofd op zijn borst, en ik voelde gewoon helemaal niks meer.
Ik heb peuken op mezelf afgetikt, mezelf geknepen en geslagen om te kijken of ik nog wat voelde, maar ik voelde gewoon helemaal niks meer.
Ik herkende de slaapkamer niet meer, ik heb zelfs nog een moment gedacht dat ik naakt in de huiskamer lag, of buiten. Dat wist ik niet eens.
Op een gegeven moment ging ik recht op zitten, en begon ik weer wat te herkennen.
Ik was zó blij, serieus zo blij ben ik nog nooit in mijn leven geweest.
Ik herkende zijn gezicht weer, ik zag weer wat normaler (dat wil zeggen: niet alleen maar patronen en vage kleuren, maar ook weer zijn gezicht etc.) en jeez dat was gewoon echt hemels.
Degene waarmee ik tripte heeft zichzelf op bed zien liggen, maar dit had ik zelf niet.
Ik wist helemaal niks. Ik wist niet wat ik was, wie ik was, waarom ik er was, hoe ik hier was gekomen etc.
Ik wist niet eens dat ik een mens was, ik wist überhaupt niet wat een mens was.
Ik wist gewoon helemaal niks meer. Ja, in m'n hoofd wel, maar ik herkende gewoon echt niets meer.
Ik heb toen gezegd dat ik dit noooooit meer wou doen, maar nu het weer voorbij is,
vond ik het eigenlijk best interessant.
Niet dat ik dit graag nog een keer mee wil maken, maar ik ben aan de ene kant wel blij dat ik het mee gemaakt heb.
Het klinkt misschien heel zweverig, maar ik ben sindsdien wel gaan beseffen hoe fijn ik het vind dat ik leef, en dat ik zo blij ben dat ik überhaupt nog leef.
Ik snap mensen die zelfmoord plegen in een badtrip serieus wel, want je bent gewoon zo de weg kwijt dat je niet meer weet of het ooit wel goed komt.
Je denkt echt : Ik ben straks een of andere mongool die op straat kwartjes aan het zoeken is, met een kwijldraad aan d'r smoel die iedereen uitlacht. En pfoeh, wat ben ik blij dat ik geestelijk (behoorlijk
![:tearsofjoy:]()
) in orde ben.
Ik ben wel 100% zeker dat het de setting was die mijn badtrip heeft veroorzaakt, want
nadat ik mijn omgeving weer herkende was er niks aan het handje en heb ik voor de rest een heerlijke trip gehad.
Maar pff, i'm alive :P
(sorry trouwens mensen, voor het lange verhaal. Had misschien beter een (bad)tripreport kunnen schrijven. hihi.
![:grin:]()