#1
RobTrip zei:Bedankt voor de reactie's. Ik had me goed ingelezen en er werd altijd gezegd dat je het niet alleen moet doen. Ik heb dus ook besloten om het niet te doen, omdat het niet verstandig is. Ik moet alleen wel lang wachten op een mogelijke volgende keer, maar het zij zo. Bedankt in ieder geval voor jullie meningen![]()
Als ik je persoonlijk kende kon ik je een beter advies geven, maar ik durf dat nu niet omdat ik niet precies weet wat voor tripper je bent