#1
okee bedankt voor goede reactie denk dat we dan een parkje opzoeken. Dan nemen we het thuis in wachten tot we wat merken en beslissen dan of nog richting parkje lopen, eerst maar kijken hoe het voelt. mooi dat je als het donker is ook dingen waarneemt. Hopen op geen regen!
Kan echt niet wachten, mensen die hier nog dingen op aan te merken hebben, het wordt gewaardeerd!
Kan echt niet wachten, mensen die hier nog dingen op aan te merken hebben, het wordt gewaardeerd!