Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nieuw hier en heb gelijk een vraag. Ben van plan binnenkort truffels te gaan doen. Het beste leek mij aankomende zaterdag avond na het werken, onder werktijd is niet echt een strak plan :P. Dit zal mijn eerste keer worden Welk soort : Psilocybe Hollandia Hoeveel: Heb 15 gr tot mijn beschikking, ik begin met 7,5 op nuchtere maag. (doe het niet in mijn eentje) Nu is mijn vraag: Als ik dit doe en loop daarna naar buiten en het is dus donker, loop hier en daar langs lantaarnpalen, etc winkels die licht geven.Misschien binnen in de shoarma zaak. Zal ik in het donker minder waarnemen van de truffels? Zal ik dus minder visuals hebben? gz"
"okee bedankt voor goede reactie denk dat we dan een parkje opzoeken. Dan nemen we het thuis in wachten tot we wat merken en beslissen dan of nog richting parkje lopen, eerst maar kijken hoe het voelt. mooi dat je als het donker is ook dingen waarneemt. Hopen op geen regen! Kan echt niet wachten, mensen die hier nog dingen op aan te merken hebben, het wordt gewaardeerd!"