Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIdeeën, ingevingen of oplossingen.

Ideeën, ingevingen of oplossingen.

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey DF'ers!

Ik wil graag een forum openen om te kijken wat jullie allemaal hebben bereikt met het gebruik van paddo's of truffels.
Ik zelf heb namelijk deze zomervakantie twee keer truffels gegeten met een goede vriend van me en buiten dat ik het heel leuk vond heb ik er ook nog iets goeds aan overgehouden.

De eerste keer kwam ik namelijk tot het besef dat ik toch wel echt minder moet gaan blowen, wil ik nog heel goed kunnen presteren met sport en in bed (als ik space heb ik nooit echt veel zin in seks) en tegen het negatieve beeld wat mensen van je krijgen.
Nu doe ik het gewoon een aantal keer per maand en dat in zomervakantie nog wel :P

De laatste keer dat ik het heb gegeten is er echt iets heel moois gebeurd.
Ik ben gestopt met roken!! :grin:
Ik weet niet hoe, maar ergens in die space, toen ik goed nadacht over roken, had ik me één heel helder moment waarbij ik de pure overtuiging had gelijk te stoppen met roken.
Sinds die dag heb ik geen sigaret meer aangeraakt.

Nu vraag ik me af of jullie ook zulke ervaringen hebben gehad, door truffels of paddo's waardoor je een goede ingeving, idee of oplossing kreeg.

Ik ben de truffeltjes erg dankbaar :P

Peace :)
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heb wel een toevoeging voor je onderschrift, Or eat mushrooms and teleport! zo ken ik het riedeltje in ieder geval!

En ja ik had ook zo'n soort besef meegemaakt in mijn truffeltrip! was wel echt fijn :)
j
justmakepeaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb het nu 9 keer gedaan, maar houdt mezelf (jammer genoeg) niet altijd bezig met denken en meer met lol maken en domme dingen doen (zonder gevaar voor lichaam en geest :P). Al heb ik sterk het geloof gekregen dat je er heel veel aan hebt, het laat de druk even van de pan en je voelt je rustiger in je geest de maand erna. Ik predikeer ook sterk naar de buitenwereld dat ik truffels absoluut geen drugs vindt, omdat dat het beeld wekt dat het slecht is terwijl er alleen maar voordelen aan zitten en geen nadelen (mits je niet dom doet, teveel eet en fout gaat ofzo)
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goed te horen dat je gestopt bent met roken en met overtuiging.

Het is lastig om alle zaken hier te noemen, zoveel is (pijnijk) persoonlijk en vaker nog te vaag voor woorden of onrealistisch en nog meer ervaringen ben ik jammer genoeg vergeten, Maar er schieten mij twee zaken te binnen die ik in een truffeltrip heb ervaren.

- Ik ben verantwoordelijk voor mijn lichaam, ik beslis wat goed is, in de trip ging het zover dat ik er van overtuigd was dat je beslist of je leeft of niet. Het was een heel sterk gevoel en na enig tijd niet zo'n leuk idee, meer, wie wil er nu met alles beslissen of dit goed voor je is of niet. Dat gaat iets te ver. En tegelijkertijd was het ook bemoedigend, ik ben geen speelbal.

- Het spel 'mens-erger-je-niet' is geniaaaaal, zeker in een truffeltrip. Vergeet PS3, speel men-erger-je-niet. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."