Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia.

Salvia.

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarim een sigaretje? Had je een nuchtere maag? Grote hits en lang ingehouden? Ik ben geen expert in salvia dus ik kan je niet echt verder helpen.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#2
Om salvia goed te voelen heb je het volgende nodig:

Een bong of pijp. (pijp wel erg scherp in je strot)
Een stormaansteker (jet vlam)

De stoffen komen alleen bij een hele hoge temperatuur vrij. Een normale aansteker geeft een vlam die niet heet genoeg is, daarom heb je zo'n stormaansteker nodig. Spul in de bong op een screentje en VOL met de vlam erop. Hijsen totdat je niet meer kunt of dat je het gevoel hebt dat je luchtpijp in de fik staat. Rook binnenhouden zo lang als je maar kunt. Kun je je eigen naam nog spellen, 2e hijs nemen. :rock:
Een sigaret met zijn gloeiende puntje wordt nooit heet genoeg om er effect van te krijgen, en is dus eigenlijk zonde van je spice.

ZORG DAT ER IEMAND BIJ JE IS ALS TRIPSITTER WANT JE KAN ER BEHOORLIJK LIJP VAN WORDEN en jezelf enorm beschadigen. meeste mensen hebben de neiging op te staan en zich te verplaatsen, wat een zeer slecht plan is.


Succes
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke, heb z'on stormaansteker aangeschaft ;p.
Zal vanavond als mijn vriend er is eens proberen.
Bedankt! Mag wel slotje op hoor ;p
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
trouwens is 5x genoeg dan om echt te trippen of raden jullie wat meer aan, ben zelf ook benieuwd maar wil het wel gewoon goed doen, niet dat het tegen gaat vallen. Het hoeft niet heel heftig maar toch wel dat ik het merk.. IK zelf zat te denken aan 10x of 15x?
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben begonne bij 5x uit voorzorg.
Ik bestel later de 10x
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Laat anders even weten hoe de 10x was :).
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zal ik doen :wink:
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo,
Ik heb zon 20 min een salvia sigaret gerookt(gerold) 5 hijsen genomen.
Dan nog 4 bong hits.
Het was een 5x extract.
Het enige wat ik voel is wat "dromerig" mij wat licht voelen zweven.
Maar als ik hier zo wat lees over salvia zie ik dat sommige na 1 hijs omver vallen...
Het is mijn eerste keer Salvia.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#9
Salvia kent omgekeerde tolerantie. meestal begin ik zelf licht, met 15x extract. Voel dan effect beetje opkomen. Na een half uur doe ik nog een keer 15X, zelfde dosis. Meestal voel ik die al wat beter. Dat is mijn aanloopprocedure. Dan na weer een half uur wachten gat de 40x erin en takeoff!!

In jouw geval zou ik wat rustiger beginnen. Ik ben enorm resistent tegen dat spul, en weet na nodige experimenteren wat ik hebben kan en nodig heb, maar als je er gevoelig voor bent weet je niet wat je overkomt als je 40x weghakt. Heb mensen op 5x knetterhard weg zien schieten.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben zelf wel heel gevoelig voor wiet volgens mij.. Als ik een half jointje rook, ben ik lekker stoned, rook ik 3kwart, dan heb ik echt een couchlock en vind ik het ook niet meer prettig..
Moet ikhierbij rekening houden met salvia?
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, na paar hijsjes wiet ben ik ook foetsie qua denkvermogen en activiteit, maar salvia doet bij m ooi vrij wijnig. Heb daar dus geen verband tussen kunnen vinden
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waar koop je zo'n butaangas aansteker? In de nachtwinkel?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
onderandere in de nachtwinkel, smartshops, kiosk, op veel markten... :grin:
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vraag even naar een "jetflame" bij sigarenwinkels hebben ze die sowieso.

Let er wel op dat je een aansteker neemt die direct uitgaat als je hem loslaat. Heb al eens iemand in een DMT trip een brandende jetaansteker zien wegleggen (had last van "afterburn" na loslaten) en dat ging nog maar net goed.

Is namelijk knap vervelend als je tripsitter bovenop je springt om te zoeken naar de brandende vlam erguns tussen jou en de bank, terwijl jij net het het universum inschiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."