Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag van nieuwe gebruiker

Vraag van nieuwe gebruiker

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ketamine wordt ik vreselijk rustig van, maar tegelijkertijd zit ik vol energie dan. :grin:
m
maynerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben totaal onbekende met natuurlijke middelen. Heb ervaringen met Pado's, maar zoek eigenlijk iets rustgevens (en aub geen Valeriaan) of juist iets dat me energie geef. Als ik een smartshop inloop dan krijg ik van alles aangesmeerd, wat veelal niet werkt. Ben benieuwd naar ervaringen hier.

Maynerd
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey,
Ik begrijp niet helemaal wat je zoekt.
Zelf vind ik wiet en hasj erg prettig als natuurlijk middel om te relaxen.
Wiet maakt mij vaak wat rustiger en dan kan ik wat beter relaxen of de alledaagse zorgen vergeten. Dat zou je kunnen proberen als je dat nog niet gedaan hebt.

Je hebt inderdaad allerlei andere kruiden en thee soorten maar daar weet ik eerlijk gezegd niet zo veel van. Gelukkig zijn hier andere mensen actief die dat wel weten.
m
maynerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
henkdevries zei:
Hey,
Ik begrijp niet helemaal wat je zoekt.
Zelf vind ik wiet en hasj erg prettig als natuurlijk middel om te relaxen.
Wiet maakt mij vaak wat rustiger en dan kan ik wat beter relaxen of de alledaagse zorgen vergeten. Dat zou je kunnen proberen als je dat nog niet gedaan hebt.

Je hebt inderdaad allerlei andere kruiden en thee soorten maar daar weet ik eerlijk gezegd niet zo veel van. Gelukkig zijn hier andere mensen actief die dat wel weten.
Klik om te vergroten...

Ik zat meer te denken aan smart drugs, gezien de naam van de forum - maar heb het misschien onder het verkeerde kopje geplaatst :confused: :wink:
T
ThePhotographerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het ligt er maar net aan wat je wilt. Een rustige trip, zonder veel poespas, maar toch met heldere gedachten... Dan zijn sommige wietsoorten perfect. Je voelt je chill, (soms wel héél chill), je zintuigen worden gevoeliger dus muziek e.d. wordt mooier. Wil je echt trippen, op een aparte manier helder zijn, dan zijn truffels weer beter. Minder stoned, meer trippy. Je kan ook voor XTC of 'pure' MDMA gaan. Zelf nooit gebruikt maar je wordt er actiever door en je hebt meer liefde in je barst. Maarja, dan zou je naar een ander topic moeten gaan omdat dat wel 100% chemisch is.

Succes en leg misschien nog wat uitgebreider uit wat je wilt. Met Smart Drugs, als ik je nu begrijp, doel je misschien meer op Truffels, vergelijkbaar met Paddo's. (?)
W
WeirdyBeardyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je wilt iets rustgevends waar je energie van krijgt. Lekkere tegenstelling :beer:

Al eens aan een lekker bakje koffie gedacht? En daarna een wellness theetje? :beer:
J
JanDeManLid
01-01-2024, 00:00
#7
jointje met dmt.
Na een geweldige powernap van 30 minuten een douche nemen en iets actief gaan doen.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kratom word je wel rustig van en schijnt echt wel te werken.

'N-eye-ZZZ' capsules krijg je veel energie van en werkt de eerste uurtjes euforiserend met een wat love-gevoel dat later overgaat naar een wat meer speed effect (maar weet niet in hoeverre dit 100% natuurlijk is), aan te raden zijn 2 caps tegelijk nemen.

Guarana geeft ook wat energie, valt eerder te vergelijke met een cafeinerush.

Matcha-thee: energie/mentale rust 'zen'/je gemoed word er wat beter van/werkt redelijk lang en zonder dip. (hangt wel een stevig prijskaartje aanvast).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."