#1
Ketamine wordt ik vreselijk rustig van, maar tegelijkertijd zit ik vol energie dan. ![:grin:]()
henkdevries zei:Hey,
Ik begrijp niet helemaal wat je zoekt.
Zelf vind ik wiet en hasj erg prettig als natuurlijk middel om te relaxen.
Wiet maakt mij vaak wat rustiger en dan kan ik wat beter relaxen of de alledaagse zorgen vergeten. Dat zou je kunnen proberen als je dat nog niet gedaan hebt.
Je hebt inderdaad allerlei andere kruiden en thee soorten maar daar weet ik eerlijk gezegd niet zo veel van. Gelukkig zijn hier andere mensen actief die dat wel weten.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."