Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaar vragen om de trip makkelijker te maken

Paar vragen om de trip makkelijker te maken

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij willen ze in het ziekenhuis gewoon heel ruim doen, het zekere voor het onzekere nemen. Over het algemeen eet ik gewoon 'iets' niet vets minimaal 3 uur voor de trip, werkt meestal prima. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor mij werkt het altijd het beste om zo'n 3 uur van te voren een lichte en gezonde maaltijd te eten. Helaas wordt ik dan ook nog wel eens misselijk, maar de truc is om je hier over heen te zetten in je trip. Er als het ware vrede mee te sluiten, als je dat lukt zal je er daarna weinig tot geen last meer van hebben en zul je jezelf zeer bevrijd voelen. Dit is echter wel makkelijker gezegd dan gedaan...

Wat betreft de smaak, in Azie heb ik een paar paddo shakes gehad en moet zeggen dat het niet verkeerd smaakte. Gewoon wat vers fruit en de paddo's samen door een blender halen en drinken maar. Let er dan wel op dat je niet teveel zuur fruit erin doet, want dit zou het misselijke gevoel weer kunnen versterken en wellicht zelfs de trip. Anders kun je het altijd nog door wat eten heen doen zoals hierboven beschreven.

Hoop dat jij jouw manier vind om de misselijkheid te overwinnen!
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
*Schizophrenic* zei:
Gebruik het steeds op een lege maag, anders...
Klik om te vergroten...

Ik blijf dit een raar advies vinden, wordt bij meerdere drugs gegeven maar het is helemaal niet verstandig om drugs te gebruiken op een lege maag. Zorg wel dat er minimaal 1-2 uur tussen inname en je laatste maaltijd zit zodat je maag wel de tijd krijgt om de boel even op orde te brengen na je laatste maaltijd.

Eten = energie. Een lege maag is dus een gebrek aan energie, wat tijdens de trip alleen maar vervelender kan worden. Daarnaast is het beter om wat vulling te hebben zodat je niet alléén maar paddo's in je maag hebt, je maag raakt dan sneller geirriteerd waarvan je beroerd kunt worden. Uiteraard moet je ook geen paddo's eten vlak na een zware maaltijd, maar in ieder geval niet met een te lege maag de trip ingaan...

*Schizophrenic* zei:
een roes met vaak hoofdpijn.
Klik om te vergroten...

Hebben meer mensen dit? Nooit van gehoord eigenlijk, ook nooit hoofdpijn gehad na een trip.
Klik om te vergroten...


Ik had gelezen dat je inderdaad voor een paddotrip 3/4 uur van te voren niks moet eten omdat de effecten anders minder worden.
En na een truffeltrip had ik een keer heel erg hoofdpijn. Ik denk dat dit kwam doordat ik zo in mijn eigen hoofd zat een paar uur lang heftig te trippen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."