Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo's en verkoudheid

paddo's en verkoudheid

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb ik ook gehad met truffels. Ik dacht eerst dalijk ga ik me er vet aan irriteren en laat het me niet los. Toen de truffels inkickte was ik mijn verkoudheid vergeten te afgeleid haha.


theholyganja zei:
Ja, dacht ik ook :)
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn ervaring is dat verkoudheid of andere lichamelijk ongemakken behoorlijk naar voren kunnen komen in een trip. Maar mij heeft het er nooit van weerhouden om te gaan trippen, alleen als ik echt ziek was ofzo.

Kortom, je kunt gewoon gaan trippen maar het zou mogelijk wel een klein onderdeel van je trip kunnen uitmaken. Maar bij zulke lage doseringen gaat dat niet echt een probleem zijn gok ik zo. Neusspraytje mee en veel plezier hebben!
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mirgen ga ik normaal paddo's doen , maar zoals er in de titel staat ben ik een beetje verkouden. Het ergste heb ik wel al gehad (dat drukkend hoofd enzo) maar ik ruik en proef nog steeds niet en 1 neusgat zit echt nog potdicht. Het probleem is dat de persoon waarmee ik het ga doen echt nie veeld geen tijd heeft en nu pastte het nog eens voor ons beiden om het te doen...

Zou ik veel last er van hebben of zo het toch lukken om de trip te laten doorgaan? (dosis is ook niet zo groot maar 2g/man)

comments? Shoot!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou me er persoonlijk niet heel veel van aantrekken. Het kan wel vervelend naar boven komen, maar als je een beetje ervaring met psychedelica hebt zul je daar wel overheen komen. Eventjes een goede neusspray mee. :wink:
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, dacht ik ook :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."