Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn mijn paddo's nog ok?

Zijn mijn paddo's nog ok?

5 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey DF,

Mijn paddo's zien er de laatste tijd niet zo goed uit. De steeltjes zijn wel nog mooi in orde (mooi grijs enzo) maar de bruine hoedjes kleuren een beetje zwart





Zijn ze aan het rotten of is er iets anders aan de hand? En kan ik ze nog opeten?

Greetz

Theholyganja
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lastig te zeggen, hoe heb je ze bewaard?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lijkt erop dat ze niet helemaal droog waren. Of het aangenaam wordt weet ik niet. Als ze echt bedorven zijn kun je extra last van je maag krijgen. Verder volgens mij niet zo heel veel gevaarlijks maar op zich is een trip met erge misselijkheid ook niet heel fijn. Wellicht beter even navragen bij de desbetreffende shop indd
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerlijk gezegd denk ik dat je ze nog wel kunt eten, of ze nog zo potent zijn als voorheen durf ik niet te zeggen. Het is wel aan te raden in het vervolg ze volledig luchtdicht te bewaren, een goed afgesloten glazen pot of vacumeer zakken zijn daar goed voor. Verder zou ik ze zelf in de koelkast bewaren, de vriezer daarentegen is weer net teveel van het goede.

Voor de zekerheid kun je denk ik het best een mail sturen naar de smartshop waar je growbox of sporen hebt besteld. Ik zelf heb nog nooit paddo's gekweekt en ben dus ook geen expert in wanneer ze aan het rotten zijn of niet.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
In een plastic diepvrieszakje in een donker doosje in de kast.
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad, ze lijken niet volledig gedroogd.

Je stoeltjes zijn klaar om opgeslagen te worden wanneer je de steeltjes letterlijk doormidden kun knakken. Zolang het steeltje buigbaar is, moeten ze langer drogen.

Ik gebruik zelf een luchtdichte kist met vochtvreter op de bodem. Werkt super, binnen een paar dagen helemaal kraakdroog, meteen na oogsten. :)

Ik zou deze niet meer eten, maar navragen kan nooit kwaad natuurlijk.

Groetjes,
Dernael.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."