#1
Interessant.Dreamer4 zei:Mindless zei:Hoe vond je psilocybine ten opzichte van ayahuasca?
Psilocynibe vond ik ook zeker leuk om te doen maar is niet te vergelijken met Ayahuasca.
Ayahuasca werkte vele malen heftiger voor mij, en ook voor anderen die ik ken die beide hebben gedaan. Wil psilocybine zeker nog vaker gaan doen! Lijkt me ook wel bijzonder om dit alleen te gaan doen.
Ik begin wel steeds meer geïnteresseerd te raken in ayahuasca/dmt.