#1
Ik zou er wel om denken dat je psychedelica niet doet voor het lekkere gevoel. Het is mooi meegenomen als dat gebeurd, maar als je genot wilt zijn dit niet de handigste middelen. 2C-B misschien wel, maar LSD of psilocybine niet bepaald.
Dat is idd een beetje waar ik aan moet "wennen". Ik ben gewend dat de drugs die ik tot nu toe genomen heb, je echt anders laat voelen. Zoals met mdma en wiet. Omdat ik natuurlijk nog nooit wat anders had gebruikt moet ik mij even instellen dat ik niet zoals met mdma echt wappie ben.Ik zou er wel om denken dat je psychedelica niet doet voor het lekkere gevoel. Het is mooi meegenomen als dat gebeurd, maar als je genot wilt zijn dit niet de handigste middelen. 2C-B misschien wel, maar LSD of psilocybine niet bepaald.
Mag hoor! Ik ben ook enthousiast geworden! Ik ben erg benieuwd naar die "wereld". Ik ga wel echt zeer voorzichtig en langzaam te werk. Ik ben namelijk jaren terug gestopt met dagelijks blowen omdat ik paranoide klachten kreeg er van. Niet ernstig maar wel wat. Dus diep in mij ben ik er wel gevoelig voor. Ook heb ik jaren terug wel paniekaanvallen gehad door stress en een groot verdriet/trauma toen.Oh 'anders' ga je je zeker wel voelen hoor.Je krijgt de euforie alleen idd niet automatisch cadeau, zoals bij MDMA. Truffels en LSD spelen in op emoties / gevoelens die al diep vanbinnen in je huizen. Dat kan extreem euforisch zijn, maar ook confronterend. Ik denk dat 'ontdekkingen doen over jezelf en het leven' zeker de juiste insteek is. Maar in sommige trips krijg je die inzichten ook totaal niet, is mijn ervaring. Brengen ze alleen verwarring.
Ik zie psychedelische ervaringen als een soort puzzels over jezelf. Soms kun je die oplossen en soms niet. En je weet nooit vantevoren wat je krijgt. Maar dat maakt deze middelen net zo boeiend.
(Sorry als ik doordraaf, word soms nogal enthousiast van dit onderwerp.)
Aha bedankt, dat wist ik niet. Ik ga zeker voorzichtig doen.In mijn ervaring wekt wiet eerder paranoia op dan psychedelica. En LSD minder dan psilo. En sowieso rustig aan doen qua dosering als je eerdere paranoïde klachten hebt gehad.
Mag hoor! Ik ben ook enthousiast geworden! Ik ben erg benieuwd naar die "wereld". Ik ga wel echt zeer voorzichtig en langzaam te werk. Ik ben namelijk jaren terug gestopt met dagelijks blowen omdat ik paranoide klachten kreeg er van. Niet ernstig maar wel wat. Dus diep in mij ben ik er wel gevoelig voor. Ook heb ik jaren terug wel paniekaanvallen gehad door stress en een groot verdriet/trauma toen.
Daarom moet ik echt voorzichtig zijn anders verpest ik het voor mijzelf.
Het is wel moeite om dat allemaal van te voren te fixen, meer moeite in ieder geval dan een bakje truffels halen. :PHet is geen moeite om zo'n kweekbakje te hebben staan, maar na een tijdje begin je het wat zat te worden om elke week te moeten trippen...
Ja, dat komt mij eerlijk gezegd meestal niet zo best uit, tenminste niet in het afgelopen jaar. :PDrogen had ik ook geen zin in, daarom moest ik elke week trippen...
Dit heet de lemon tek en daar heb ik zelf veel ervaring mee. Het idee is inderdaad dat de psilocybine sneller wordt omgezet in psilocine waardoor ze sneller werken en heftiger opkomen. De eerste keer dat ik dit probeerde dacht ik dat het waarschijnlijk bullshit was, maar oh boy dat heb ik toen geweten. 20 gram truffels lemon tek was echt bizar sterk, ben toen tijdens de piek uit mijn lichaam getreden. Achteraf nog vaker gedaan met 10 en 15 gram en dat was ook aanzienlijk sterker. Ik zou zeggen dat dit het zo'n 1.5 tot 2 keer sterker maakt dan normaal, niet voor beginners dus."Je kunt aan het mengsel ook een eetlepel citroensap toevoegen. Dan wordt de psylocybine alvast omgezet in psilocine. Het is psilocine die een psychoactief effect heeft. Normaal gebeurt deze omzetting in je maag, waardoor je misselijk kunt worden. Door het toevoegen van citroensap vindt de omzetting van psylocybine naar psilocine in het water plaats, hierdoor begint de trip eerder en voorkom je misselijkheid."
Dit staat op die website over truffels. Is dat waar? Citroensap toevoegen voor je het eet voorkomt misselijkheid?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."