#1
Hey!
Ik heb afgelopen zomer helaas een psychose gehad. Nou heb ik een half jaar lang braaf geen drugs gebruikt, maar het begint toch weer erg te kriebelen.
Ik zit nu in een zware depressie en therapie en medicatie werken helaas niet. Ik voel me onwijs slecht en denk veel over zelfmoord. Ik ben ten einde raad. Onderzoek toont aan dat psylobine (actieve stof in paddo's) een zeer gunstig effect kan hebben voor depressieve mensen. Ik wil dit eigenlijk gaan proberen in de hoop dat het voor mij ook werkt.
Maarrrr...ik heb dus psychosegevoelogheid :/ Zijn er mensen die, ondanks psychosegevoeligheid, toch psychedelica hebben gebruikt? Hoe ging dat?
Ik hoor graag jullie verhalen!
Ik heb afgelopen zomer helaas een psychose gehad. Nou heb ik een half jaar lang braaf geen drugs gebruikt, maar het begint toch weer erg te kriebelen.
Ik zit nu in een zware depressie en therapie en medicatie werken helaas niet. Ik voel me onwijs slecht en denk veel over zelfmoord. Ik ben ten einde raad. Onderzoek toont aan dat psylobine (actieve stof in paddo's) een zeer gunstig effect kan hebben voor depressieve mensen. Ik wil dit eigenlijk gaan proberen in de hoop dat het voor mij ook werkt.
Maarrrr...ik heb dus psychosegevoelogheid :/ Zijn er mensen die, ondanks psychosegevoeligheid, toch psychedelica hebben gebruikt? Hoe ging dat?
Ik hoor graag jullie verhalen!