#1
@Psychedelibee
Dat de trip zo heftig was is een ding, maar waar ik meer van ben geschrokken is de kater die ik dus nog nooit kreeg na Psylo-trippen. Ik ben echt vanaf de comedown tot ik 24 uur later een joint rookte er behoorlijk vanaf geweest, kon nauwelijks denken, iets ondernemen of weet ik veel. Die kater is nieuw voor me en had ik absoluut niet verwacht.
dus voor de toekomst, ik zal de volgende keer denk ik 3 porties halen en eens 1,5 lemontek doen en dan nog eens 1,5 met mao remmer. En dan misschien eens 1 portie met beiden. En dan kan ik kijken waar mijn voorkeur ligt.
Vooralsnog ben ik zeer tevreden over de mao-remmer, het voegt echt iets toe aan de trip. De Lemontek ben ik nog niet zo zeker van, wellicht heb ik liever een wat langere en meer geleidelijkere trip dan een korte met een grotere piek aan het begin. Maar goed, dat zal de toekomst gaan uitwijzen.
Maar dat zal niet binnenkort zijn, heb nu 2 keer vet getript in anderhalve week tijd op psylo en ben nu weer bezig met andere zaken. Ik heb Baby Hawaian Woodrose Madagascar in huis en dat gaat de volgende trip worden. Ook daar zoek ik naar een juiste dosering, volgens de smartshop man is 2 a 3 zaadjes genoeg, maar op de verpakking staat 4-8 zaadjes, maar volgens smartshopman heb ik met 8 zaadjes geen fijne trip en zal ik een 8 uur lang mijn huis gaan onderkotsen. dus daar beginnen we ook maar wat rustiger mee.
Iemand bekend met LSA trouwens?
Inderdaad, want ik was nog nooit over die grens gegaan, niet in de eerdere 60+ trips en zelfs niet met 3 porties. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik wat meer kon hebben, zelfs bij 3 porties.Waarmee je dus zegt dat je nu weet dat er grenzen zijn bij truffels, met andere woorden dat wist je eerst niet.
moeten we gaan vallen over formulering? nee dus gelukkigHiermee zeg je dat je wist dat er grenzen zijn en die bewust hebt opgezocht. Maargoed, dit is een formuleringskwestie en dus wat mij betreft ook gewoon klaar hoor. Ik wilde gewoon alleen weten of je echt zo naief was als uit die eerdere post deed vermoeden, het antwoord is nee.
Om dus een over de top ervaring te krijgen en die kreeg ik dan ook. En dan moet ik concluderen dat die ervaring er net over was, dus weet ik nu waar mijn grens ligt en dat wist ik hier voor dus niet. Dus dit alles is naast een toch wel onvergetelijke ervaring toch wel ergens goed voor geweest.Ik ben benieuwd naar waarom je zowel de lemon tek als een MAO remmer wilde combineren
Dat de trip zo heftig was is een ding, maar waar ik meer van ben geschrokken is de kater die ik dus nog nooit kreeg na Psylo-trippen. Ik ben echt vanaf de comedown tot ik 24 uur later een joint rookte er behoorlijk vanaf geweest, kon nauwelijks denken, iets ondernemen of weet ik veel. Die kater is nieuw voor me en had ik absoluut niet verwacht.
dus voor de toekomst, ik zal de volgende keer denk ik 3 porties halen en eens 1,5 lemontek doen en dan nog eens 1,5 met mao remmer. En dan misschien eens 1 portie met beiden. En dan kan ik kijken waar mijn voorkeur ligt.
Vooralsnog ben ik zeer tevreden over de mao-remmer, het voegt echt iets toe aan de trip. De Lemontek ben ik nog niet zo zeker van, wellicht heb ik liever een wat langere en meer geleidelijkere trip dan een korte met een grotere piek aan het begin. Maar goed, dat zal de toekomst gaan uitwijzen.
Maar dat zal niet binnenkort zijn, heb nu 2 keer vet getript in anderhalve week tijd op psylo en ben nu weer bezig met andere zaken. Ik heb Baby Hawaian Woodrose Madagascar in huis en dat gaat de volgende trip worden. Ook daar zoek ik naar een juiste dosering, volgens de smartshop man is 2 a 3 zaadjes genoeg, maar op de verpakking staat 4-8 zaadjes, maar volgens smartshopman heb ik met 8 zaadjes geen fijne trip en zal ik een 8 uur lang mijn huis gaan onderkotsen. dus daar beginnen we ook maar wat rustiger mee.
Iemand bekend met LSA trouwens?
