#1
Ik heb meerdere malen (4 keer) een ayahuasca ceremonie bijgewoond bij twee verschillende groepen.
Het valt mij op dat ik enorm van de muziek kan genieten die er live gemaakt wordt. Is niet te bevatten dat ik zo in de muziek kan opgaan. Dit heb ik ook met andere middelen zoals truffels, 2-cb en xtc.
Ik merk dat ik maar niet dieper in mijn reis kan komen. De ceremonies bestaan uit drie dagen. Dus je zou kunnen denken dat ik bij dag 2 of 3 enigszins diep kom. Ik heb niet het gevoel dat ik de remmingen niet durf los te laten. Telkens blijf ik aan de oppervlakte. Bij de laatste twee ceremonies en dagen merk ik ook dat ik geen derde glas wil drinken. Mijn lichaam zegt nee. Mijn energie en hoofd zijn dan leeg en verveeld.
De ceremonies die ik bijwoon wordt zo intense mooie live muziek gemaakt. Dat ik daar zo enorm van kan genieten. Nu zei een kennis laatst tegen mij, misschien dat ik teveel met de muziek bezig hou en niet met mijn eigen proces.
Wat denken jullie? De volgende keer een ceremonie uitzoeken waarbij muziek minder aanwezig is?
Ik twijfel of ik dan een derde glas wil drinken. Als moeder ayahuasca zegt dat het genoeg is, moet het genoeg zijn. Nu vind ik de smaak van ayahuasca zo ontzettend smerig dat ik daar enorm tegen op zie. Nu alleen al bij de gedachte krijg ik de gruwels. Ik weet dan niet of dit een teken is om ermee te stoppen.
Het valt mij op dat ik enorm van de muziek kan genieten die er live gemaakt wordt. Is niet te bevatten dat ik zo in de muziek kan opgaan. Dit heb ik ook met andere middelen zoals truffels, 2-cb en xtc.
Ik merk dat ik maar niet dieper in mijn reis kan komen. De ceremonies bestaan uit drie dagen. Dus je zou kunnen denken dat ik bij dag 2 of 3 enigszins diep kom. Ik heb niet het gevoel dat ik de remmingen niet durf los te laten. Telkens blijf ik aan de oppervlakte. Bij de laatste twee ceremonies en dagen merk ik ook dat ik geen derde glas wil drinken. Mijn lichaam zegt nee. Mijn energie en hoofd zijn dan leeg en verveeld.
De ceremonies die ik bijwoon wordt zo intense mooie live muziek gemaakt. Dat ik daar zo enorm van kan genieten. Nu zei een kennis laatst tegen mij, misschien dat ik teveel met de muziek bezig hou en niet met mijn eigen proces.
Wat denken jullie? De volgende keer een ceremonie uitzoeken waarbij muziek minder aanwezig is?
Ik twijfel of ik dan een derde glas wil drinken. Als moeder ayahuasca zegt dat het genoeg is, moet het genoeg zijn. Nu vind ik de smaak van ayahuasca zo ontzettend smerig dat ik daar enorm tegen op zie. Nu alleen al bij de gedachte krijg ik de gruwels. Ik weet dan niet of dit een teken is om ermee te stoppen.