Het is ergens ook wel zonde als je allereerste trip te overweldigend voor je is en je daardoor bad gaat. Zie die angst maar eens te overkomen om een 2e keer te trippen. Sommigen verpesten trippen voor zichzelf voor altijd op die manier.
Als ik bad ga op een drug vind ik het nooit zo erg erna. Ik vind het juist een ervaring en is het weer een les voor de volgende keer. Maar ja, ik weet natuurlijk niet hoe bad gaan op psychedelische drugs is en bad gaan hoeft van mij ook niet de eerste keer lol.
Waarom altijd die haast om meteen de beste trip te hebben? Met psychedelica kun je het beter wat rustiger aan doen eerst. Je kunt nog een heel leven experimenteren met trippen.
Ik verheug me er al een hele tijd op om voor het eerst te trippen en als deze trip dan zou mee vallen moet ik weer wachten. En dit niet alleen, ook hoor ik van veel mensen dat hun eerste trip de kijk op dingen in positieve wijze heeft veranderd. En lijkt me nou zonde als ik zo iets niet mee maak als ik bijvoorbeeld voor de 10 gram kies.
Je kunt ooit toch nog een keer truffels eten en hoger doseren als je daar behoefte aan hebt?
Ja maar zoals ik hier boven zei zeggen mensen dat de eerste keer altijd bij je blijft en altijd anders zou zijn als de rest.
Ik weet natuurlijk niet of dit nou echt waar is of niet... Zo niet zou ik zelf ook voor de 10gr kiezen om save te zijn.
Hoi
@Devid ,
Ik zou zelf wel een voorkeur hebben om de eerste keer trippen thuis te doen en niet in een park waar allemaal onbekenden rondlopen. Dus mocht je een rustiger plekje met meer privacy hebben dan zou ik daar voor gaan.
Dit gaat voor mij en mijn vrienden lastig aangezien we nog allemaal thuis wonen bij onze ouders. Mijn ouders zelf zijn best tegen drugs dus dat gaat het sowieso niet worden thuis. In het park waar we van plan zijn om te trippen komen we redelijk vaak aangezien we altijd daar naar toe gaan om te blowen. Dus die plek kennen we goed en voelt ook wel veilig omdat we er best vaak komen haha. Het is ook niet een plek wat super druk is.
Voor tijdens de trip zou ik je willen meegeven dat je gewoon alles over je heen moet laten komen. Mooie gedachte, slechte gedachten, visueel spectacel of juist het gebrek daaraan.... probeer het allemaal gewoon te accepteren en probveer je nergens tegen te verzetten!
Ja dit ben ik sowieso van plan, ik heb altijd met drugs dat ik me gewoon laat meeslepen dus dat moet wel goed komen!
Qua muziek is hiphop trouwens denk ik niet per se de beste keuze.
Over het algemeen betekent dat rustige oldschool dubstep, Sphongle, Massive Attack (zgn triphop), Blockhead, Nomine, Peter Power. Maar goed, over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Maar wie weet zit er wat tussen. Goeie reis toegewenst en laat weten hoe het was
Het leek me wel logisch dat hiphop niet echt toepasselijk is voor truffels.
Ja er zit zeker wat tussen! Dankje voor de muziektips.
jacin trill bijvoorbeeld kan fijn zijn in de come up. Ik raad jou aan om mellow hip hop beats aan te zetten, zonder tekst dus.
Ja Jacin Trill en dat soort type luisteren we wel vaak dus gaan we denk ik ook ff opzetten, ook een goed idee om zulke beats aan te doen, vind ik altijd wel chill.
Nog een aanrader is Tipper (ook triphop). Heel soms luister ik daar nuchter naar, maar tijdens het trippen weet je niet wat je hoort. Ongelofelijke muziek.
Check bijvoorbeeld deze van Tipper:
Dit soort muziek is perfect imo voor tijdens trippen.
Wow, Ik kende Tipper niet, maar wat een muziek.
Dit gaat opgezet worden! Nu ik er nuchter naar luister droom ik al helemaal weg hahaha
![:)]()
.
Zo, wat een reacties allemaal, dit had ik niet verwacht
Nu moet ik me maar ff concentreren op mijn laatste examens morgen.
Maar allemaal bedankt voor het reageren, dit heeft me onwijs geholpen.
Ik zal laten weten hoe de trip was gegaan!