#1
Ik denk dat ik gewoon nogmaals voor 30 gram ga, uiteraard zonder lemon tek! Het enige vervelende wat ik de laatste keer ervaarde op deze dosis was dat tijdens het uitwerken van dit spul alles zo nep voelt ofzo. Mijn hele lichaam is een soort van zenuwdoof en niks voelt zoals het normaal voelt. En met die sensatie kon ik gewoon moeilijk slaap vatten omdat tegelijkertijd ook nog m'n hele kop vol zat met oneindig rare gedachtes die ik moeilijk kon volgen.
Ik heb het ook nog nooit overdag gedaan bijvoorbeeld. Dmt wel, maar dat komt voor mij ook veel beter tot z'n recht in het donker.
Ik heb wel vaak gerapporteerd gezien dat de trip met lemontek korter duurt en dat het wat abrupter aan zijn einde komt. Dat spreekt me dan ook meer aan, om wat eerder weer helemaal down to earth te komen.
@Ralou ik heb het idee dat jullie er op dezelfde manier tegenaan kijken als mij. Je wil de volledige ervaring. En ik zeg niet nu, maar ik wil er wel naartoe werken.
Hoe hebben jullie dit opgebouwd? Of zoals jij altijd mooi verwoord, hoe hebben jullie de taal van de plant leren spreken? Hier ben ik wel benieuwd naar!
Ik heb het ook nog nooit overdag gedaan bijvoorbeeld. Dmt wel, maar dat komt voor mij ook veel beter tot z'n recht in het donker.
Ik heb wel vaak gerapporteerd gezien dat de trip met lemontek korter duurt en dat het wat abrupter aan zijn einde komt. Dat spreekt me dan ook meer aan, om wat eerder weer helemaal down to earth te komen.
@Ralou ik heb het idee dat jullie er op dezelfde manier tegenaan kijken als mij. Je wil de volledige ervaring. En ik zeg niet nu, maar ik wil er wel naartoe werken.
Hoe hebben jullie dit opgebouwd? Of zoals jij altijd mooi verwoord, hoe hebben jullie de taal van de plant leren spreken? Hier ben ik wel benieuwd naar!