#1
Hallo beste mede pschychonauten,
Met een vriend een bakje High Hawaiian gekocht van 22 gram. Beide 11 gram gedaan.
Heb al een keer in m'n eentje truffels gedaan (8gram Tampensis). Ging toen niet helemaal lekker.
Merkte ook dat ik daarna wat slechter in m'n vel zat!
Nu met z'n 2en en een wat sterkere dosis. Ik tripte hem dit keer een stukje harder en had enorme lachkick.
Ik kon geen zin normaal zeggen of ik schoot in de lach, dit was echt geweldig. Gelukkig had m'n maat hetzelfde
.
Merkte ook dat ik helemaal in m'n gevoel werdt gezogen. Ik zat helemaal in m'n lichaam. Dit voelde fantastisch!!
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik niet 'echt' connect was met mijn gevoelens. Dat ervaarde ik nu wel! en dat voelde goed.
De dag daarna heb ik nog steeds een heerlijk gevoel. Een diepere connectie met mezelf zegmaar... op sociaal gebied gaat het me ook
makkelijker af merk ik. En een stuk zelfverzekerder.
Mijn interesse in Pschydelics is hierdoor enorm toegenomen. Vooral in het aspect; blijvende positieve verandering... Het is nu 1 week later
En ik voel me nog steeds fantastisch... en dat komt echt door die trip !!!
Mijn vraag aan jullie ; hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat je blijvende veranderingen ervaarde na een trip en daar nog steeds voordelen van hebt?
Iets in mij zegt dat ik dmv pschydelica dieper in mezelf kan duiken en hier tot het inzicht kom wat me verder helpt.
Ik ben van plan hierna een keer LSD te nemen. Heb er een hoop over gelezen. Lijkt me ook een mooie ervaring
.
Peace Out
Met een vriend een bakje High Hawaiian gekocht van 22 gram. Beide 11 gram gedaan.
Heb al een keer in m'n eentje truffels gedaan (8gram Tampensis). Ging toen niet helemaal lekker.
Merkte ook dat ik daarna wat slechter in m'n vel zat!
Nu met z'n 2en en een wat sterkere dosis. Ik tripte hem dit keer een stukje harder en had enorme lachkick.
Ik kon geen zin normaal zeggen of ik schoot in de lach, dit was echt geweldig. Gelukkig had m'n maat hetzelfde
Merkte ook dat ik helemaal in m'n gevoel werdt gezogen. Ik zat helemaal in m'n lichaam. Dit voelde fantastisch!!
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik niet 'echt' connect was met mijn gevoelens. Dat ervaarde ik nu wel! en dat voelde goed.
De dag daarna heb ik nog steeds een heerlijk gevoel. Een diepere connectie met mezelf zegmaar... op sociaal gebied gaat het me ook
makkelijker af merk ik. En een stuk zelfverzekerder.
Mijn interesse in Pschydelics is hierdoor enorm toegenomen. Vooral in het aspect; blijvende positieve verandering... Het is nu 1 week later
En ik voel me nog steeds fantastisch... en dat komt echt door die trip !!!
Mijn vraag aan jullie ; hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat je blijvende veranderingen ervaarde na een trip en daar nog steeds voordelen van hebt?
Iets in mij zegt dat ik dmv pschydelica dieper in mezelf kan duiken en hier tot het inzicht kom wat me verder helpt.
Ik ben van plan hierna een keer LSD te nemen. Heb er een hoop over gelezen. Lijkt me ook een mooie ervaring
Peace Out