Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e keer truffels gedaan. I HIGH HAWAIIAN I Ging onwijs lekker

2e keer truffels gedaan. I HIGH HAWAIIAN I Ging onwijs lekker

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PinquinDe4eLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mede pschychonauten,

Met een vriend een bakje High Hawaiian gekocht van 22 gram. Beide 11 gram gedaan.

Heb al een keer in m'n eentje truffels gedaan (8gram Tampensis). Ging toen niet helemaal lekker.
Merkte ook dat ik daarna wat slechter in m'n vel zat!

Nu met z'n 2en en een wat sterkere dosis. Ik tripte hem dit keer een stukje harder en had enorme lachkick.
Ik kon geen zin normaal zeggen of ik schoot in de lach, dit was echt geweldig. Gelukkig had m'n maat hetzelfde :grin:.
Merkte ook dat ik helemaal in m'n gevoel werdt gezogen. Ik zat helemaal in m'n lichaam. Dit voelde fantastisch!!

Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik niet 'echt' connect was met mijn gevoelens. Dat ervaarde ik nu wel! en dat voelde goed.
De dag daarna heb ik nog steeds een heerlijk gevoel. Een diepere connectie met mezelf zegmaar... op sociaal gebied gaat het me ook
makkelijker af merk ik. En een stuk zelfverzekerder.

Mijn interesse in Pschydelics is hierdoor enorm toegenomen. Vooral in het aspect; blijvende positieve verandering... Het is nu 1 week later
En ik voel me nog steeds fantastisch... en dat komt echt door die trip !!!

Mijn vraag aan jullie ; hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat je blijvende veranderingen ervaarde na een trip en daar nog steeds voordelen van hebt?

Iets in mij zegt dat ik dmv pschydelica dieper in mezelf kan duiken en hier tot het inzicht kom wat me verder helpt.

Ik ben van plan hierna een keer LSD te nemen. Heb er een hoop over gelezen. Lijkt me ook een mooie ervaring :grimacing:.

Peace Out

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Door truffels kon ik eindelijk een keer huilen. Voelde erg bevrijdend . Ik snap wat je bedoeld :)
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk dat je zo'n goede ervaring hebt gehad na een wat mindere!

De positieve verandering die je voelt kan heel goed een na-effect zijn van de truffels. Ook de blijvende veranderingen of inzichten die je merkt of krijgt kunnen zeker door de truffels komen. Bij sommige mensen kan de kijk op het leven zelfs veranderen na een trip. Dit is een van de positieve werkingen van o.a. truffels.

Geef jezelf wat tijd. Het klinkt nu allemaal heel leuk en het voelt goed, maar geef het ook wat tijd om te verwerken. Truffels kunnen bijzondere dingen met je doen en er gaat een volledige wereld achter schuil. Hou altijd de set en de setting in je achterhoofd (zoals je gemerkt hebt bij je 1e trip) en ga verstandig om met doseringen.

Je hebt nu geproefd van iets moois, wees verstandig maar geniet vooral.
P
PinquinDe4eLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Door truffels kon ik eindelijk een keer huilen. Voelde erg bevrijdend . Ik snap wat je bedoeld :)
Klik om te vergroten...
Rivalrie, klinkt erg mooi! Soms heb je emoties in je zitten waar je niet bij komt. Wss door de pschychydelica kwam je daar bij. Hoop dat het opluchte voor je
P
PinquinDe4eLid
01-01-2024, 00:00
#5
HierEnDaarEenFuifje zei:
Leuk dat je zo'n goede ervaring hebt gehad na een wat mindere!

De positieve verandering die je voelt kan heel goed een na-effect zijn van de truffels. Ook de blijvende veranderingen of inzichten die je merkt of krijgt kunnen zeker door de truffels komen. Bij sommige mensen kan de kijk op het leven zelfs veranderen na een trip. Dit is een van de positieve werkingen van o.a. truffels.

Geef jezelf wat tijd. Het klinkt nu allemaal heel leuk en het voelt goed, maar geef het ook wat tijd om te verwerken. Truffels kunnen bijzondere dingen met je doen en er gaat een volledige wereld achter schuil. Hou altijd de set en de setting in je achterhoofd (zoals je gemerkt hebt bij je 1e trip) en ga verstandig om met doseringen.

Je hebt nu geproefd van iets moois, wees verstandig maar geniet vooral.
Klik om te vergroten...
In sommige gevallen kan dat mooi zijn een andere kijk op het leven, helemaal als je in een sombere stemming zat. Helaas lees je ook wel eens verhalen dat mensen er dieper door in de put komen. (had ik helaas een klein beetje na m'n 1e trip) :flushed: best scary. Schrokhier wel van.
Gelukkig nu een totaal ander gevoel.

Goede tip van je. Ik ga het zeker tijd geven om het te verwerken. Ik wacht nog even met een nieuwe truffel/lsd of iets in die richting sessie. Thanks
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij mij heeft het ook altijd wel een na effect. Na mijn laatste trip was een de week erna helemaal geïnspireerd om alle plannen die ik had gemaakt meteen aan te pakken.
Mijn eerste truffel ervaring was een beetje angstig. En ik ben daardoor gestopt met veel suiker eten en ben meer fruit en groenten gaan eten.
Ik ben ook wel permanent wat losser geworden. Bijt me niet zo heel erg meer vast in dingen. Als je gekke plantwezens in je woonkamer ziet op 4 gram paddenstoelen dan raakt de scherpe rand van het leven er toch een beetje vanaf op een een of andere manier.
O
OldieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb nog geen paddo’s of truffels gehad, maar ze staan wel op mijn lijstje.
Wel 2 x LSD en dat was echt waanzinnig. Maar m’n interesse is nu weer gewekt dus wie weet binnenkort aan de truffels:grinning: En die plantwezens van M. komen mij ook bekend voor, maar dan met xtc.
J
JamesssLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn eerste ervaring was ook echt G.E.W.E.L.D.I.G..
Was ook de High Hawaiian dan 15 Gram, een vriend (L)van mij 7 gram. We begonnen om 9 uur sochtends op lege maag. We Gingen een stukje lopen in een klein natuurgebied om ze in te nemen. Eenmaal ingenomen afwachten.... 20 min. Begon het in 1X in te kikken. Ik zei tegen mijn vriend (L) ooh SHIT het begint te werken. Ik keek in de lucht en zag INEENS een Regenboog tevoorschijn komen. Met een gek geluidje erbij... NIET NORMAAL GEK! En ik begon te trippen als een Gek. Telkens als ik mijn ogen open en dicht deed veranderede de kleur (alsof er overal een filter over zat). Super leuk! Half uurtje later ging ik rustig op edn bankje zitten en staarde ik naar een pad in een park ongeveer voor 20 sec. En het pad begon Opeens te veranderen naar een mini snelweg (Helaas zonder autos) ik vondt het te geweldig en kon niet meer wegkijken voor de komende 15 minuten. Trip ging komende 7 uur nog wel door, en heb er onwijs veel van genoten. Alleen vindt ik het nadeel van overdag gebruiken minder omdat ik veel mensen tegen kwam die mij kende en met mij begonnen te praten, maar ik kon gewoon niks verwerken wat zei zijden. Ik had het idee alsof ik als gek verklaard werd bij hun. Uiteindelijk heeft mijn vriend (L) ervoor gezorgd dat ze weg gingen. Dat is dus het minder van mij trip.



Maar ik zal het nog zeker een x doen, en deze x in het donker.... heeft er iemand ervaring hiermee? Xx
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."