Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe perfecte truffel-trip plek, en favo food

De perfecte truffel-trip plek, en favo food

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hello! Ik ben erg benieuwd naar jullie mooiste plekjes waar je ooit hebt getript op truffels. Was dat juist in het stikdonker, in een spacy verlichte en gedecoreerde tripruimte, festival of juist in de natuur? En wat vond je het aller lekkerst om te eten? (Ik merk dat ikzelf een tikje blijf hangen in wat ik prettig vind en ben opzoek naar nieuwe inspiratie! In mijn huis -trippy gedecoreerd en met toffe art slideshow op de beamer- en mijn favo is verse aardbeien)
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ga graag wandelen in natuurgebieden waar ik nog nooit geweest ben en waar bijna niemand ooit komt, het voelt echt als een mega avontuur om nieuwe plekjes te ontdekken en de natuur is echt schitterend.

verder ben ik ook niet vies van een stevige trip op mijn slaapkamer die ik extra comfortabel inricht.
D
DingleberryLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op een strandje langs de IJssel op een mooie zomerdag was éen van de mooiste buitentrips. Maar meestal trip ik alleen thuis, comfortabel in mijn eigen woonkamer met mijn eigen trip-playlist. In plaats van de gebruikelijke psychedelische plaatjes vind ik het eindeloos fascinerend om naar de schilderijen aan de muur te staren, kan helemaal opgaan in de structuur van de verf en de kleurenstorm. En altijd een slideshow met mooie natuur wallpapers op de TV voor de sfeer. Vind het meestal ook fijner om overdag te trippen dan 's avonds.
Voor eten tijdens de trip ben ik ook groot fan van aardbeien, wilde perziken en pure chocola (85% van Lindt)
z
zandzakjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
IMG_20200409_184319.jpg

Dit was mijn laatste tripplekje. Ik trip het liefste in de natuur die niet té aangelegd is en waar weinig mensen komen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fietsen op truffels :tearsofjoy:

Ik fiets wel geregeld op LSD, maar met een gewone portie truffels ben ik daar veel te loom voor. Dan blijf ik liever op mijn plekje of loop wat rond. Met een paar gram truffels fietsen is wel leuk!
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
zandzakje zei:
Inderdaad, ergens tussen Ijmuiden en Bloemendaal. Afwisselend gebied ook met duinen, strand, bossen en alles ertussen in
Klik om te vergroten...

Kernermer land. Daar kom ik wel eens. Zitten ook bunkers enzo. Altijd leuk daar en veel mooie verstopplekjes. En veel herten en teken. 😅
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja op de fiets is beter, al weet ik niet hoe goed mijn fiets-skills dan zijn haha. Ook maar pas terug na de trip dan. Wij moeten wel echt ver fietsen voor ongerepte natuur, maar ja...
z
zandzakjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oeh dat klinkt niet fijn Space cadet. Vooral dat je dan lekker je eigen plekje denkt te hebben maar dan steeds onverwachts gestoord wordt door je buren of vreemden. Stel je zou in een park gaan trippen dan sta je er toch anders in waardoor niet plotseling iemand binnenvalt. Maar een mooie afgelegen plek is wel mijn favoriet! Het is mijn wens een keer in de bergen/echte wildernis te trippen.. alles op zijn tijd.

Waarom ga je niet met de fiets? Dan houd je meer vrijheid in plaats van te moeten wachten tot je weer kan autorijden. Verder vind ik een tocht voor de trip helemaal niet erg. Onderweg op de heenweg krijg ik er al helemaal zin in en op de terugweg kan ik weer een beetje rustig terugkomen in de civilisation.
Naar mijn ervaring krijg je de moeite die je erin stopt terug. Dit soort dingen of rituelen kunnen helpen je in de gewenste mindset te brengen.
A
AstronautLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn beste psilo trips waren tot nog toe altijd thuis, in het donker, met youtube gestreamed naar mijn tv.
En dan een triplijst afspelen die ik van te voren heb gemaakt :P met spacende psychedelische visualisaties en meditatie muziek.
Bij lekkere trek nam ik dan pure chocolade (liefst zo puur mogelijk 85% cacao) als MAO versterkend effect. Als ik goed ga vind ik het ook fijn om erbij te smoken.
Verder woon ik in een prachtige omgeving met duin, bos, strand.. op slechts 10-15 minuten fietsafstand maar heb nog nooit buiten getript op truffels/paddo
Lijkt mij zeer bijzonder om een keer mee te maken en ben dus al plekken aan het spotten voor als het warmer word :praying1::peace1:
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#10
Prachtige plek zandzakje! Ik ben er nu ook beter achter dat dat voor mij ook de beste oplossing voor buiten zou zijn. Aangezien ik alleen maar binnen tripervaring had en het zulk mooi weer was ben ik voorzichtig begonnen: Buiten in onze tuin een opblaas bed, alles bij de hand en genieten van de bomen en planten... Nou mis dus. Door onze luide buren aan beide kanten die visite hadden konden we maar niet in onze bubble komen. Super irritant! Dus toch maar weer naar binnen. (Ook nog even met koptelefoon in onze buiten-jacuzzi gaan zitten, stond de buurman ineens op zijn dak en keek er zo bij in, godsamme!) Ik ben er echt achter dat ik geen andere mensen om me heen moet hebben dan. Dus de volgende keer ook maar een idyllisch plekje in de natuur zoeken waar je geen mens tegenkomt. Dat zal lastig worden met die Corona-crisis (woon in een grote stad) dan maar een stuk rijden met de auto en terug rijden als de trip helemaal uitgewerkt is...
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#11
zandzakje zei:
Bekijk bijlage 6479

Dit was mijn laatste tripplekje. Ik trip als het liefste in de natuur die niet té aangelegd is en waar weinig mensen komen.
Klik om te vergroten...


Oeh. Das ergens in de duinen ? ziet er leuk uit
z
zandzakjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Martinus zei:
Oeh. Das ergens in de duinen ? ziet er leuk uit
Klik om te vergroten...

Inderdaad, ergens tussen Ijmuiden en Bloemendaal. Afwisselend gebied ook met duinen, strand, bossen en alles ertussen in

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."