Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsN-N-DMT of 5-MeO-DMT?

N-N-DMT of 5-MeO-DMT?

6 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lees je in voordat je begint aan 5-MeO-DMT. Ik heb al zo'n 50-100 N,n-DMT ervaringen maar niks is zo overweldigend als 5-MeO. Visueel gebeurt er niet bijzonder veel met 5-MeO, maar met een goeie teug ben je in een adem je complete ego kwijt.

Ik zou met reguliere DMT beginnen. DMT lijkt aardig veel op hoge dosering paddo's. Zorg dat je ook een goeie rooktechniek hebt. Google naar DMT the machine.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb ze allebei liggen sinds kort. Nog nooit DMT gedaan, wel paddo's en LSD. Welke kan ik het beste nemen voor een adembenemende ervaring?
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Buu zei:
Google naar DMT the machine.
Klik om te vergroten...

Ben het boek van Rick Strassman aan het lezen, wel niet zo aangenaam sinds het vol met spelfouten staat. Heb al ervaring met 1000ug LSD en moest mij toen nuchter voordoen, zeer dom maar is het daarmee vergelijkbaar?
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat beiden wel geschikt zijn voor een adembenemende ervaring, maar zou inderdaad met DMT beginnen. Dat is toch wat 'vriendelijker'.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
ketakoekjes zei:
Ben het boek van Rick Strassman aan het lezen, wel niet zo aangenaam sinds het vol met spelfouten staat. Heb al ervaring met 1000ug LSD en moest mij toen nuchter voordoen, zeer dom maar is het daarmee vergelijkbaar?
Klik om te vergroten...
Ja. Niks valt te vergelijken met 5-MeO-DMT. Met 1000ug LSD ervaring kan je reguliere DMT prima hebben. Probeer het eens op zo'n vijftien milligram opwerkend tot 40 ish. Meer dan dat heb je absoluut niet nodig als je goed kan roken.

5-MeO-DMT zou ik beginnen op 3-5mg. Ik heb complete egodoods gehad op 6-8mg. Het gevoel valt niet te beschrijven. Heel toevallig heb ik hem van de week ook weer binnen gekregen maar moet nog een mooi momentje zoeken. Ik ben er ietwat bang voor geworden, terwijl ik er wel eens op gebinged heb.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Egodood is goddelijk. Ik zou beginnen met nn-dmt, maar dat mag jij zelf bepalen. Ik ben jaloers.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ketakoekjes zei:
Ben het boek van Rick Strassman aan het lezen, wel niet zo aangenaam sinds het vol met spelfouten staat. Heb al ervaring met 1000ug LSD en moest mij toen nuchter voordoen, zeer dom maar is het daarmee vergelijkbaar?
Klik om te vergroten...
Het is niet vergelijkbaar met lsd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."