#1
Terrance mckenna zij het mooi. After 1 short dmt trip i stopped being a marxist and materialist.
De visuals zijn behoorlijk ongelovelijk.
De visuals zijn behoorlijk ongelovelijk.
Is het daarom niet een idee om op het begin iets minder te nemen?De allereerste hijs vond ik behoorlijk angstaanjagend omdat het enorm snel en heftig werkt maar dat was dan ook de enigste keer dat ik het eng vond. Mijn hart gaat nog altijd tekeer als een gek maar eerder omdat het gewoon heel spannend en intens is.
Opbouwen is idd het verstandigste, ook omdat je dan zo weinig mogelijk gaat verspillen tot je de techniek te pakken hebt.Is het daarom niet een idee om op het begin iets minder te nemen?
Terrance mckenna zij het mooi. After 1 short dmt trip i stopped being a marxist and materialist.
De visuals zijn behoorlijk ongelovelijk.
De allereerste hijs vond ik behoorlijk angstaanjagend omdat het enorm snel en heftig werkt maar dat was dan ook de enigste keer dat ik het eng vond. Mijn hart gaat nog altijd tekeer als een gek maar eerder omdat het gewoon heel spannend en intens is.
Mijn eerste DMT-trip heeft mij in een paar minuten tijd weggeblazen van het (toch wel behoorlijk vastzittende) geloof in één dimensie/realiteit. Ik ben nu nog steeds stomverbaasd over de kracht hiervan eigenlijk, en het is toch al even geleden. Ik werk als onderzoeker en sta (of stond) bij mijn vrienden bekend als nuchter/wetenschappelijk/rationeel, allesbehalve zweverig zeg maar. Sinds mijn eerste ervaring met DMT weet ik helemaal niets meer ook maar een beetje zeker.
Eerst dacht ik dat de zin van het leven 42 was maar psychedelica, quantum mechanics en Rick & Morty hebben die overtuiging helemaal op z'n kop gezet. Is er meer of zoeken we te diep? Geen idee wat het juiste antwoord daarop is maar het laat toch nog eens zien hoe gek dit bestaan is.Ik zal nooit meer zo overtuigd zijn van mijn eigen gelijk als dat ik jaren geleden was, pre-psychedelica, want psilocybine en LSD hadden al de nodige nuances aangebracht... maar DMT in het bijzonder als het gaat om de 'grote levensvragen'.
De kans om 'fout' te gaan hangt vooral af van je mindset en de omgeving. Dat zijn de bepalende factoren. Daarom is het belangrijk om een comfortabele, vertrouwde, rustige plek te maken met niet te veel indrukken. Een ritueel voorafgaand aan de DMT kan helpen om je mentaal voor te bereiden op wat er gaat komen.Beste lijpos,
Zaterdag heb ik het plan met een paar vrienden van mij om DMT te doen, ik lees niet zo vaak verhalen van een slechte ervaring op DMT, een vriend van mij is namelijk erg bang om fout te gaan op DMT, hoe groot is de kans op een slechte ervaring?
www.changingperspective.info
Nee, we hebben nog geen ervaring met dmt. Daarom heb ik het hem ook afgeraden om het te doen, puur omdat hij er angst voor heeft. Ik ben er al 2 jaar nieuwsgierig naar, daarom ga ik het dit weekend gebruiken.Het komt bij mijn weten niet zo heel vaak voor, omdat een DMT-trip meer over hyperspace en andere dimensies gaat dan dat het een introspectieve ervaring is, maar het gebeurt wel. Bij om het even welk psychedelicum moet je rekening houden met een risico op een vervelende trip. Als je vriend daar heel veel angst voor heeft kan hij er beter niet aan beginnen.
Heb je/hebben jullie al ervaring met DMT? Hou er rekening mee dat ook als je geen bad trip hebt, het effect zeer overweldigend kan zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."