Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMagic Truffels zwak?

Magic Truffels zwak?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lowledLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi Iedereen,


Heb onlangs truffels geprobeerd van het merk Mush Magic, (utopia). Heb 7,5 gram de man gepakt en we voelden helemaal niks.
We hadden eerder al Fantasia geprobeerd, deze gaf ons slechts een zeer licht lacheffect.

We willen het een laatste kans geven, maar vroegen ons nu af of het aan het merk lag of niet?
Bovendien zullen we elk 15 gram de man nemen, om 100% zeker te zijn dat het gaat werken.


Als iemand advies kan geven, zou dat top zijn
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken het merk niet... Maar het klinkt inderdaad erg zwak..
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Utopia zijn gewoon goed, alleen per oogst zit er verschil in. Plus geen enkele trip is het zelfde. 7.5 is een goede startdosis. Niet verwachten dat je ballstripping gaat van 7.5
l
lowledLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blyatman zei:
Utopia zijn gewoon goed, alleen per oogst zit er verschil in. Plus geen enkele trip is het zelfde. 7.5 is een goede startdosis. Niet verwachten dat je ballstripping gaat van 7.5
Klik om te vergroten...
Ging eerder niet over utopia, wel over Mush Magic
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
lowled zei:
Ging eerder niet over utopia, wel over Mush Magic
Klik om te vergroten...
De éne oogst is niet de andere oogst. De één zal altijd beter zijn dan de ander.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Helemaal niks voelen van 7,5 gram is wel opmerkelijk, maar 7,5 gram is dan ook weer niet een echte tripdosering. Ik heb 1 keer Utopia gehad en dat waren de allersterkste truffels die ik ooit heb genomen. Dat was dan wel een bakje met 22 gram die ik in één keer nam, maar die knalde me zo naar een andere wereld toe.

15 gram kun je doen, maar wat @Blyatman zegt: elke oogst/batch kan verschillen, dus schrik niet als deze dan wel hard binnenkomt. Als ik het goed begrijp heb je niet eerder een echte trip gehad op andere truffels? Hoeveel gram hadden jullie van die Fantasia genomen per persoon? Een verdubbeling van de dosering is nogal wat en als je nu zwakke truffels had en een volgende keer sterke, kan dat verschil in werking enorm zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."