Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi Iedereen, Heb onlangs truffels geprobeerd van het merk Mush Magic, (utopia). Heb 7,5 gram de man gepakt en we voelden helemaal niks. We hadden eerder al Fantasia geprobeerd, deze gaf ons slechts een zeer licht lacheffect. We willen het een laatste kans geven, maar vroegen ons nu af of het aan het merk lag of niet? Bovendien zullen we elk 15 gram de man nemen, om 100% zeker te zijn dat het gaat werken. Als iemand advies kan geven, zou dat top zijn"
"Blyatman zei: Utopia zijn gewoon goed, alleen per oogst zit er verschil in. Plus geen enkele trip is het zelfde. 7.5 is een goede startdosis. Niet verwachten dat je ballstripping gaat van 7.5 Klik om te vergroten... Ging eerder niet over utopia, wel over Mush Magic"
"Hi iedereen, Ik heb onlangs magic truffels besteld online, helaas heeft de post wat vertraging opgelopen. Ze zijn donderdagmiddag verstuurd en zouden, in het beste geval, maandagmiddag aankomen. Wat ik me nu afvroeg, zijn deze dan nog goed, of heb ik er niks meer aan? Zou gaan voor eerste keer gebruik Groetjes"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Hoi en welkom! In bijna alle gevallen zijn de truffels vacuüm verpakt in een plastic zakje. Vaak zijn de truffels die ik krijg nog ongeveer een maand goed, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Op de meeste verpakkingen zal ook een houdbaarheidsdatum staan. Mocht er toch iets met de truffels zijn naar aanleiding van de bezorging zijn meeste webshops wel bereid een oplossing te zoeken. Veel plezier alvast! Klik om te vergroten... Hi en bedankt voor je antwoord! Dacht gewoon dat, gezien ze niet in de koelkast steken, ze misschien slecht zouden worden. Hartelijk dank voor je info! Geniet van je weekend"