#1
Phoe... ik hou toch liever zelf de touwtjes in handen. Verder ook in begin gekeken wat er zoal gevraagd wordt voor zo'n sessie, wat een prijzen.. honderden en heb ook wel bedragen met 3 nullen voorbij zien komen.Oordoppen zitten in de tas. Aan de andere kant.... omarm het ... blabla... Tijdens een 10 daagse Vipassana mocht ik geen oordoppen in. Hier wel hoor.
Ik overweeg misschien de eerste dag anderhalf portie te gebruiken. Eerst maar kijken hoe truffels in de groep bevallen. De volgende dag naar twee porties (30 gram). Ik moet van mezelf deze dosis halen. Misschien krijg ik wel spijt nu ik dit zeg
Ik zal tegen de tijd nog even met de begeleider over het de portiegrootte bespreken.
Ik heb veel ergernissen tijdens ayahuasca bijeenkomsten mogen meemaken. En ergernissen die heb ik snel, een van mijn intenties is dan ook minder snel aan andere te ergeren. Tijdens een ceremonie kwamen de ergernissen vooral bij mensen die constant hard geeuwen of op een borst slaan, schreeuwen, uren lang keihard janken, gekke geluidjes maken, onrustige dekens om en afslaan, hard zuchten. Ik moet wel bekennen dat ik vast ook aan een van deze ergernissen heb meegedaan. Haha waar ben ik toch aan begonnen.
Toch had ik toen tijdens de trip heel veel last maar kon echt de mooiheid inzien dat een meisje uren lang keihard heeft zitten janken. Te beseffen hoeveel pijn en leed zij op dat moment heeft en dat zoiets eruit komt.
Grappig dat je zegt dat je je laat meevoeren met de trip. Ik heb een hele lijst aan intenties kort uitgeschreven. Meestal komen mijn intenties niet eens aanbod.
De algehele ayahuasca experience die is echt geweldig. Ik zal haast zeggen ga het daar doen. Maar ook weer niet. Het zijn ervaren lui maar geen sjamanen. Er is geen sjamaan die een individu aanvoelt of die iets nodig heeft. Enfin, truffels wordt natuurlijk net zo vet......en natuurlijk vetter.
Bedankt jullie voor jullie mooie schrijfsels. De bal kan links of rechts vallen. Hoe meer ik over nadenk hoe spannender ik het ga vinden. Er zijn een aantal helpers in de zaal. Laat ik niet de gene zijn die zelf aan het gapen, schreeuwen, janken etc is.
Whoeij. Gaat komen. Morgen 1 dagje in de buurt kamperen.
Ga zo m'n eerste paddestoelen oogsten en ben van plan, na het drogen, een solo lemon tek "sessie" te houden waarbij ik zelf bepaal wat en wanneer de setting en dosering is. Overigens ben ik al een half jaar bezig met de set te cultiveren; Alan Watts, J. Krisnamutri, Fantastic Fungi, Terence & Dennis McKenna, Ian McGilchrist en een waslijst aan andere video's en boeken.. m'n eigen vanuit sporen gekweekte vruchtlichamen geven ook een soort 'band'. Ah ja wie weet heb je er wat aan voor jou voorbereiding