Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hoi, ik ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze ervaring. Ik heb nu een aantal keer truffels gebruik. En elke keer weer overkomt mij hetzelfde. Op een zeker moment kom ik in een oncontroleerbare lachbui en dat slaat om naar heftig huilen en weer lachen, huilen en dat gaat maar door. Ik heb er geen controle over en word volledig dramatisch, bijna hysterisch. Het voelt alsof de emotie die ik voel niet van mij is. Alsof ik door iets word overgenomen. Laatst was het zo erg dat het gewoon eng was ook voor mijn medetripper. Het ging maar door en ik was bang dat ik er niet met uit zou komen. Gelukkig zwakte het uiteindelijk af. Ik was helemaal kapot, spierpijn in mijn middenrif van al de emotie. Niet echt een fijne lichte ervaring. Ik weet ook niet of ik er goed aan doe. Ben ik nou dingen aan het verwerken of moet ik hier nu mee oppassen. Benieuwd of iemand anders deze ervaring heeft of het kan verklaren… S."
"Miraculeus zei: Iets soortgelijks had ik ook bij mijn laatste truffeltrip. Eerst maniakaal hard lachen, gewoon eng voor mijn medetrippers. Daarna intens hard gehuild, ontroostbaar. Je emoties liggen nu eenmaal veel meer aan de oppervlakte en worden extreem versterkt. Dit is een bekend van truffels, ik zou er niet al te veel achter zoeken. Wellicht helpt het je bij het verwerken van iets, misschien betekent het ook weinig bijzonders. Zou me er iig niet druk om maken en de emoties gewoon binnen laten komen (: Klik om te vergroten... Ah dank voor je reactie…. Tja het is heel erg a relaxt voor mezelf en medetrippers. Ik ben er wel even klaar mee denk ik …. Tenzij het natuurlijk goed voor me is om het zo te doen…."
"Casrus zei: Had ik (25+ jaar geleden) met paddo's. Hoe het komt? Geen idee. Maar wat voor mij hielp was naar buiten in de (ongestoorde) 'natuur' gaan en daar net zo wild en emotioneel trippen als ik maar wilde. Gek genoeg hoef je -als je niet semi-opgesloten zit tussen vier muren niet meer zo nodig emotioneel te doen en/of maakt het helemaal niet uit. Zorg wel even dat je pin pas, paspoort en andere waardevolle spullen thuis achterblijven en je je huissleutel niet zomaar kwijt kunt raken. En neem iets te drinken/te eten mee. Klik om te vergroten... Dank! Jaaaa de natuur werkt altijd goed. Op zoek naar een heeeeele beschutte plek dan 😉"
"Mindless zei: Onderdruk je misschien veel emoties in het dagelijkse leven? Normaal (nuchter) kunnen we dat vaak makkelijk wegstoppen in het onderbewuste. Met psychedelica in het systeem kan dat makkelijk naar de oppervlakte komen en als er veel zit (dat weet je vaak niet, omdat het je onderbewuste is), kan dat soms heel heftig gaan. Klik om te vergroten... Tja onbewust dan misschien…. Want dit is zoooo veeeel. Ik herken dit niet bij mezelf. En doe ik er dan goed aan om het zo te laten gebeuren, laat ik dan echt iets los? Dank voor je reactie…."