#1
Brand losHey ben je online? Wil wat vragen over truffels die ik morgen wil nemen. Maar misschien krijg ik je niet voor morgen al te pakken.
Brand losHey ben je online? Wil wat vragen over truffels die ik morgen wil nemen. Maar misschien krijg ik je niet voor morgen al te pakken.
Held,Brand los![]()
Het is eigenlijk onmogelijk om te zeggen hoe sterk ze uit zullen vallen, omdat het een natuurproduct betreft. Er kan nou eenmaal meer of minder psilocybine zitten in de ene of de andere truffel, ook van dezelfde (onder)soort.Held,
Maandje geleden eerste keer truffels gedaan. 11g high hawaiian. De trip was in het begin mooi met alle kleuren en de muziek en had flinke lol met de camgirls op met al die lichten in hun kamers.. Maar zat thuis en had geen optimale set en setting want moest het verborgen houden. Ook schrok ik van de intense gedachte gang en ik voelde ook alsof er een Cosmisch wezen met mij aan het praten was en dat de apen vanwege paddos een bewustzijn hadden gecreeerd en blablabla ik ging dus bad. Kon me net nog in bedwang houden.
Nou heb ik dit keer een goeie set en setting en is niemand thuis en kan ik 6-8 uur lang trippen.
Ik heb de Phylosephers stones gehaald 15g omdat ik ff krap bij kas zit en ook niet wil vallen voor marketing praatjes als die er zijn.
Zou 15g die ik nu heb ongeveer even goed zijn als 15g high hawaiians denk je?
Nou wil ik best weer 11g proberen met de phylosophers dit keer maar ben ik bang dat het minder sterk zal zijn als de vorige 11g high hawaiians.
En is het verstandig om maar 7.5g te nemen aangezien ik de vorige keer bad ging ergens op de helft van de trip omdat ik schrok van de verandering in het bewustzijn maar ook thuis opeens ging wandelen terwijl ik het eigenlijk verborgen wou houden en niet wou laten merken dat ik aan het trippen was. Niet dat mn ouders het hebben gemerkt gelukkig.
Alleen ben ik ook bang dat ik bij 7.5g minder visuals krijg of bijna amper..
Of gewoon 15g phylosophers naar binnen gooien kan ook maarja dan ben ik me mentaal al een heftige trip aan het voorlullen haha...
Nee maar ik kan een bad trip nu veel beter handelen. Ik maak me geen zorgen. Maakt me geestelijk ook sterker elke keer dat ik bad ging. Ben ik totaal maar 2x bad gegaan met drugs. 15 jaar geleden met wiet en dit jaar met truffels. Komt goed.Het is eigenlijk onmogelijk om te zeggen hoe sterk ze uit zullen vallen, omdat het een natuurproduct betreft. Er kan nou eenmaal meer of minder psilocybine zitten in de ene of de andere truffel, ook van dezelfde (onder)soort.
7,5 gram is zeker veiliger als je de neiging hebt tot bad gaan, maar je kan dan ook een "net-niet trip" hebben. Ik zou dan persoonlijk eerder voor 10 gram gaan om dat een klein beetje meer uit te sluiten. Maar toch, je kunt nooit van tevoren weten hoe een trip uit gaat pakken.
Is er geen optie voor een tripsitter?
Thanks voor de tips!Het is gewoon zo moeilijk te zeggen, om de bovengenoemde redenen.
Maar ik zou je dan toch maar aanraden om voor die 10 gram te gaan ja en niet 15. Beetje voorzichtig aftasten.
Visuals zijn trouwens enorm afhankelijk van mindset. Zie je geen visuals, ga dan eens lang naar een egaal oppervlak kijken. Zo kun je het triggeren. Al moet je natuurlijk ook wel voldoende psilocbyine in je lijf hebben.
Toch maar voor 8g gegaan en na half uurtje a uurtje ff gekotst en daarna wat suiker genomen.Thanks voor de tips!
Geniet ervan hoop dat je als nog een mooie ervaring eruit kan halen!Toch maar voor 8g gegaan en na half uurtje a uurtje ff gekotst en daarna wat suiker genomen.
Truffels moet je rustig opbouwen 😁. Niet gelijk met 11g beginnen en daarna weer 8g er tegen aan gooien. Kan ook eng zijn dat in je brein kruipen 🥸!
Zit nu ergens tegen mijn midden van me trip aan. Toch maar geen 3e keer truffels. Of tenminste als ik een volgende keer doe dan is het 4g of minder zelfs haha.
Ja ik ga nu wat meer genieten haha. Ik heb niet veel gram nodig heb ik gemerkt om een sweet spot te raken.Geniet ervan hoop dat je als nog een mooie ervaring eruit kan halen!
Edit: je kan nog typen haha misschien je telefoon weg leggen en van de natuur genieten 😉🥰😇
Edit: mn trip zit er weer op. Die visuals zijn prachtig alleen vind ik dat nadenken nog eng met truffels haha. Geen idee of ik nog een keer aan de truffels ga.. Ze smaken ook zo ranzig, moest paar keer bijna kotsen bij het eten. Verpest ook gelijk heel de trip dan..
Hoe bedoel je precies: "niet gelijk met 11g beginnen en daarna weer 8g er tegen aan gooien."?Toch maar voor 8g gegaan en na half uurtje a uurtje ff gekotst en daarna wat suiker genomen.
Truffels moet je rustig opbouwen 😁. Niet gelijk met 11g beginnen en daarna weer 8g er tegen aan gooien. Kan ook eng zijn dat in je brein kruipen 🥸!
Zit nu ergens tegen mijn midden van me trip aan. Toch maar geen 3e keer truffels. Of tenminste als ik een volgende keer doe dan is het 4g of minder zelfs haha.
Ik weet dat je helaas niet meer meer op het forum bent, maar even ik vroeg me af, kunnen ze dit niet extrraheren of meten in een laboratorium? Het gaat om de stof Psylocibinine, ofwel O-fosforyl-4-hydroxy-N,N-dimethyltryptamine, met een fosfor gedeelte wat eenmaal ingenomen meteen omgezet in wordt in psicolicine het gedefosforyleerde derivaat, dat kan je toch gewoon wetenschappepijk aantonen in een lab door extraheren, destileren, bewijzen verzamelenen, wegen en meten, koelen en verwarmen, roeren, proeven for all I care maar het is toch gewoon te meten hoe sterk en in welke mate een paddestoel werkzaam is?Dat verschillende soorten truffels verschillende effecten zouden hebben, zoals dat de een meer visueel is, de ander meer filosofisch, etc is sowieso echt pure marketing. Allemaal bevatten ze dezelfde stoffen, dus effecten zijn enkel afhankelijk van de dosering psilo.
In mijn ervaring vallen de verschillen in sterkte trouwens ook reuze mee, ze verschillen zeker wat maar niet zoveel als de smartshops beweren. Nu heb ik al een paar jaar geen truffels meer gekocht, dus wellicht is de situatie nu wat anders. Maar ik was vorige keer niet onder de indruk van 15g hollandia in ieder geval, integendeel ik vond het vergelijkbaar met 15g mexicana/tampenensis/Atlantis. Voor mij als ervaren tripper is dat er zeer milde trip.
Je kunt er sowieso vanuit gaan dat er bakje hooguit een gemiddelde dosering is. Ondanks dat ze graag op hun website zetten dat er bakje van de sterkste soort ook een sterke trip oplevert, kunnen ze zich niet permitteren om echt hoge dosissen te verkopen.
Persoonlijk zou ik gewoon een van de goedkopere soorten kopen en dan de dosering verhogen als je een sterkere trip wilt, dat is de goedkoopste optie met hetzelfde resultaat.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."