#1
De eerste keer dacht ik wat doet iedereen moeilijk zo erg is het nou ook weer niet, maar elke portie werd het geleidelijk ranziger tot er een punt kwam dat ik er niet meer op kon kauwen en ik echt wat anders moest verzinnen.
Ja dit was bij mij ook zo. De eerste paar keren kon was het best te doen. Maar naarmate ik vaker truffels had gegeten werd het steeds lastiger. Tot ik bij elke 5 hapjes begon te kokhalzen...
Tegenwoordig gebruik ik zo'n handige truffel grinder en dan gooi ik het door een klein glaasje chocomelk heen met daarnaast ook nog een schoon glas met chocomelk om het weg te spoelen. op die manier proef ik helemaal niks meer. Tipje van de week![]()
Het schijnt dat het kauwen en je speeksel al een deel van de psylocibine omzet naar psylocine. Merk je hierbij niet dat het langer duurt tot het inkickt en de trip minder intens is?
Lemon tek 😈
Tja dan is kauwen niet meer nodig haha