#1
Slik je toevallig medicatie?De truffels die ik heb genomen heb ik online besteld op *modknip* en deze waren de sterkste soort verkrijgbaar kan het misschien zijn dat ik geboren met een tolerantie ofzo?
Slik je toevallig medicatie?De truffels die ik heb genomen heb ik online besteld op *modknip* en deze waren de sterkste soort verkrijgbaar kan het misschien zijn dat ik geboren met een tolerantie ofzo?
Dat zorgt ervoor dat je veel minder ervaart van de effecten, En als je vrienden bang zijn dat je in een psychose gaat als je gaat trippen is het al niet verstandig om te doen.Ja, fluoxetine wat een antidepressiva is
Wat een haat voor iemand die fundering van de psychedelische revolutie heeft aan gelegd, Heb je ooit een boek van hem gelezen? Tuurlijk klopt het dat in 1 x 5 gram gedroogde paddo's voor beginners onverstandig is. maar dat raad hij ook niet aan beginners shit uit context trekken en daar op haten is wel laag. En verder als je goed kijkt is er geen spirituele leraar of filosoof die geen fouten maakt en dat geld net zo goed voor jou en ik niemand is heilig.Voor een groot deel is Terence McKenna hier ook schuldig aan met zijn push naar 5 dried grams. Doen alsof je niet echt getript hebt totdat je dat hebt gedaan. Wat veel mensen en vooral jongeren natuurlijk enorm aanspreekt: dat moet ik gedaan hebben. Niet wetende dat je mogelijk een fucking tsunami over je heen krijgt met 5 gram gedroogd/50 gram vers. That's no joke.
Heel onverstandig om dat aan zijn publiek mee te geven. Zeker ook omdat hij enorm populair was/is.
Heeft dit nog op andere drugs een remmende werking? Want mijn cannabis word er juist van versterkt had ik eens gehoordDat zorgt ervoor dat je veel minder ervaart van de effecten, En als je vrienden bang zijn dat je in een psychose gaat als je gaat trippen is het al niet verstandig om te doen.
Vraag het aan een huisarts als je het zeker wil weten het is bekend dat antidepressiva remde werking heeft op psychedelica.Heeft dit nog op andere drugs een remmende werking? Want mijn cannabis word er juist van versterkt had ik eens gehoord
Haat?Wat een haat voor iemand die fundering van de psychedelische revolutie heeft aan gelegd, Heb je ooit een boek van hem gelezen? Tuurlijk klopt het dat in 1 x 5 gram gedroogde paddo's voor beginners onverstandig is. maar dat raad hij ook niet aan beginners shit uit context trekken en daar op haten is wel laag. En verder als je goed kijkt is er geen spirituele leraar of filosoof die geen fouten maakt en dat geld net zo goed voor jou en ik niemand is heilig.
Kan je die sturen heb er net 1 gekeken maar dat ging niet over de bad trip. Ik vindt het alsnog een onzinnige uitspraak haat is misschien een groot woord. Goed dat je mensen bewust wil maken over de potentiele gevaren. Ik denk over het algemeen dat hij veel meer positieve invloed heeft gehad op de wereld en veel mensen geholpen heeft. En een bad trip heeft niet zo zeer met de dosering te maken en meer met je gemoedstoestand set en setting. Verder raad het aan met een middel waar je geen overdosering van kan nemen dat je dood gaat er zijn middelen waar dat wel het geval van is dan zou ik het wel meer onverantwoord vinden.Haat?
Zijn eigen broer Dennis denkt er notabene hetzelfde over. Misschien eens een interview van checken?
Ben trouwens best wel een fan van Terence McKenna. Ik ben het alleen helemaal niet eens met dit punt en ook niet met het bewust verzwijgen van die beruchte bad trip. Had ie anders moeten doen voor iemand met zo'n grote invloedssfeer.
Precies wat je zegt: iedereen maakt fouten en daar had ik het nu over. Betekent niet dat alles dat Terence deed slecht was. Hij heeft enorm veel betekent voor de wereld van psychedelica.
Precies waar ik bang voor was anti depressiva heeft een grote invloed op psychedelica die soms helemaal niet werken of alleen op extreme doseringenJa, fluoxetine wat een antidepressiva is
Ik kan die specifieke video over die badtrip zo ook niet terugvinden. Ik geloof dat het een fragment was van een documentaire, maar ik weet niet welke en of het überhaupt een documentaire was.Kan je die sturen heb er net 1 gekeken maar dat ging niet over de bad trip. Ik vindt het alsnog een onzinnige uitspraak haat is misschien een groot woord. Goed dat je mensen bewust wil maken over de potentiele gevaren. Ik denk over het algemeen dat hij veel meer positieve invloed heeft gehad op de wereld en veel mensen geholpen heeft. En een bad trip heeft niet zo zeer met de dosering te maken en meer met je gemoedstoestand set en setting. Verder raad het aan met een middel waar je geen overdosering van kan nemen dat je dood gaat er zijn middelen waar dat wel het geval van is dan zou ik het wel meer onverantwoord vinden.
Die heb ik gekeken, ''Terence need to walk his talk'' ik denk dat Terence wel genoeg gelopen heeft om er over te praten en tuurlijk heb ik het zelf gedaan.Ik kan die specifieke video over die badtrip zo ook niet terugvinden. Ik geloof dat het een fragment was van een documentaire, maar ik weet niet welke en of het überhaupt een documentaire was.
In deze video zie je wel dat Dennis zegt dat hij vond/vind dat het niet juist was van Terence om te blijven praten over high doses, terwijl hij er zelf mee was gestopt. "Walk the walk, if you talk the talk". Dat was geloof ik door die badtrip, maar weet het niet zeker.
Prima, vind je het een onzinnige uitspraak.
Ik vond het onzinnig van Terence om die 5 dried grams zo op te hemelen. Ondanks dat het inderdaad niet fysiek gevaarlijk is, kan het dat wel geestelijk zijn. Ik weet niet of je het zelf geprobeerd hebt? Het is heel wat anders dan de gewone 15 tot 20 gram verse paddo's (overeenkomstig met 1,5 tot 2 gram gedroogd). Iemand die er niet op voorbereid is... moet er niet aan denken wat mogelijk kan gebeuren.
Snap niet dat je er zo'n deal van maakt dat ik dit zo afkeur. Ik vond het onverantwoord van hem, jij niet. Klaar.
Maar los daarvan, Terence blijft legendarisch. Briljante geest was het.
Oké, ik neig meer naar hoe zijn broer er naar kijkt.Die heb ik gekeken, ''Terence need to walk his talk'' ik denk dat Terence wel genoeg gelopen heeft om er over te praten en tuurlijk heb ik het zelf gedaan.
Prima dat je er zo naar kijkt ik heb zelf al meer nodig dan gemiddeld van vrienden en heb me mooiste ervaringen zo beleefd en dat gun ik iedereen maar dat verschilt natuurlijk per persoon. Verder zijn boeken zijn ook goed hij probeert gewoon het sjamanisme in de moderne wereld te brengen. En in zijn boeken heeft hij het daar niet veel over de dosering vaker in lezingen.Oké, ik neig meer naar hoe zijn broer er naar kijkt.
Ik heb het ook gedaan en imo: als je op die dosering en hoger zit, krijg je diminishing returns. Je kunt (IMO) op lagere doseringen dan dat al het prachtige van psilocybine ervaren, met minder kans op rare dingen die je niet wilt.
Als ik mijn anti depressieve 2 dagen niet zou pakken en dan de truffels probeer zou ik hier dan wel effecten van hebben?Precies waar ik bang voor was anti depressiva heeft een grote invloed op psychedelica die soms helemaal niet werken of alleen op extreme doseringen
Heb het zelf ook meegemaakt daarom vroeg ik het
Geen wonder dat je dan niks merkte, je zit aan een SSRI.Als ik mijn anti depressieve 2 dagen niet zou pakken en dan de truffels probeer zou ik hier dan wel effecten van hebben?
Misschien wel maar ik adviseer eigenlijk om alles maar psychedelica te gebruiken als je geen anti depressiva sliktAls ik mijn anti depressieve 2 dagen niet zou pakken en dan de truffels probeer zou ik hier dan wel effecten van hebben?
Waarschijnlijk nog niet eens of verre van optimaal, omdat de antidepressiva ook niet direct uit je systeem is.Misschien wel maar ik adviseer eigenlijk om alles maar psychedelica te gebruiken als je geen anti depressiva slikt
Iigv dingen die op serotonine werken zoals paddo's truffels en lsd
Vgm kan je wel 2cb gebruiken terwijl je anti depressiva slikt (maar dat weet ik ook niet zeker!)Waarschijnlijk nog niet eens of verre van optimaal, omdat de antidepressiva ook niet direct uit je systeem is.
Ik heb al lsd gepakt terwijl ik antidepressiva pakte en lsd voelde ik wel gwn hardVgm kan je wel 2cb gebruiken terwijl je anti depressiva slikt (maar dat weet ik ook niet zeker!)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."