#1
Dankjewel dat is zeer waardevolle informatie.
Heb de paper ook gedownload.
Ik zal laten weten als ik het eens ga proberen.
Heb de paper ook gedownload.
Ik zal laten weten als ik het eens ga proberen.
Je kunt DMT (en misschien vergelijkbare stoffen) verdampen ja, maar dat komt (van wat ik hoor) nu juist vrij precies.Beste psychonauten,
Ik maak sinds enige tijd gebruik van psychedilcs, helaas de research chemicals omdat ik geen andere bronnen tot mijn beschikking heb.
Denk dan aan 1plsd, 4ho-met, dcok, de rc ketamine en een paar keer truffels.
Changed my live en gebruik het zo verstandig als mogelijk.
Nu vind ik de dmt varianten lastig in gebruik, snuiven vind ik vreselijk en innemen met een mao remmer is ook wel lastig, roken lukt me ook niet goed met pijpje.
Ben ook geen roker, dus blowen lukt ook niet echt haha.
Lees veel over vaporizers en mijn vraag aan jullie is, kan je met een vaporizer dmt achtige stoffen goed gebruiken? de andere niet denk ik of wel? Ook ervaring met CDB via een vaporizer? En dan nog mijn laatste vraag, gebruikt er iemand ook wel eens kruiden in een vaporizer zoals lavendel, salie etc.
Zie dat er van die kleine containertjes in moeten en denk als je er losse poeder instopt het er door heen valt? Kruiden onder doen?
En...mochten jullie tips hebben welke... Zie prijzen varierend en heb het gevoel dat je toch wel voor een goede boven de 100 euro zit.
Bendankt alvast voor het meedenken..
Ik heb het nooit in een pijpje gerookt (alleen in een joint) maar het lijkt me dat je bij een pijpje gewoon de vlam erboven kunt houden en dan inhaleren en de vlam er doorheen trekken... Net zoals wiet roken in een pijpje.@Mindless als ik changa kan vinden, dan gewoon in zo’n pijpje proberen en dan van onder verwarmen denk ik?
Ja exact zo. Als ex-roker kan ik beamen dat het aardig te doen is. De enige reden voor mij om uit te blazen is de heftige come up icm zuurstofgebrek, niet de scherpte. Maar ja mijn longen zijn dus wel wat gewend.Ik heb het nooit in een pijpje gerookt (alleen in een joint) maar het lijkt me dat je bij een pijpje gewoon de vlam erboven kunt houden en dan inhaleren en de vlam er doorheen trekken... Net zoals wiet roken in een pijpje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."