Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja, ben serieus."
"Hi form leden, Welke RC raden jullie het beste aan bij zenuwpijn? Het is nogal heftig aanwezig. Dank alvast voor het meedenken"
"Dankjewel dat is zeer waardevolle informatie. Heb de paper ook gedownload. Ik zal laten weten als ik het eens ga proberen."
"Beste psychonauten, Ik maak sinds enige tijd gebruik van psychedilcs, helaas de research chemicals omdat ik geen andere bronnen tot mijn beschikking heb. Denk dan aan 1plsd, 4ho-met, dcok, de rc ketamine en een paar keer truffels. Changed my live en gebruik het zo verstandig als mogelijk. Nu vind ik de dmt varianten lastig in gebruik, snuiven vind ik vreselijk en innemen met een mao remmer is ook wel lastig, roken lukt me ook niet goed met pijpje. Ben ook geen roker, dus blowen lukt ook niet echt haha. Lees veel over vaporizers en mijn vraag aan jullie is, kan je met een vaporizer dmt achtige stoffen goed gebruiken? de andere niet denk ik of wel? Ook ervaring met CDB via een vaporizer? En dan nog mijn laatste vraag, gebruikt er iemand ook wel eens kruiden in een vaporizer zoals lavendel, salie etc. Zie dat er van die kleine containertjes in moeten en denk als je er losse poeder instopt het er door heen valt? Kruiden onder doen? En...mochten jullie tips hebben welke... Zie prijzen varierend en heb het gevoel dat je toch wel voor een goede boven de 100 euro zit. Bendankt alvast voor het meedenken.."
"Ah super bedankt voor alle reacties. @Mindless als ik changa kan vinden, dan gewoon in zo’n pijpje proberen en dan van onder verwarmen denk ik? Anaal vind ik een heftig idee. Verbaas me er ook over dat ik geen verkoop kanaal kan vinden, ken alleen maar ingangen naar de ‘normale drugs’ en daar ligt mijn interesse nou net niet. Nooit gehad. @mitchieee ik zal een gaan zoeken of ik het kan vinden en anders kom ik graag nog bij je terug."
"Beetje late reactie nog bedankt voor reageren. Heb destijds een Pax gekocht. Verschillende keren geprobeerd alleen het werkt niet. Vrijwel geen effect. Ook met andere stoffen/oplossingen is het toch minder intens dan snuiven, roken of slikken. Doe ik iets verkeerd of toch maar een pijpje kopen?"
"Hier het zelfde (mega mega probleem Ik gebruikte voor heen echt top sketamine alleen tegenwoordig nogal versneden en echt ander spul. Pak dan mar 2fdck sporalisch, dit is alleen niet te vergelijken. het gaat mij vooral om even de spierontspanning even totaal alles loslaten. heb veel pijn en het anti deprie evect een aantal dagen erna is mooi meegenomen. Dat is niet met die nieuw keta meer, tenminste niet bij mijn (beperkte bron. Iemand de zelfde ervaring? DMXE, dck lost het volgens mij mijn probleem ook niet op. Gingen ze maar voor legulering.. Tip zijn welkom!! Thanks!!"
"ILoveRCs zei: Zoals iedereen al zegt eigenlijk is er geen vervanger. 2F-DCK schijnt oraal best goed te zijn, nog niet geprobeerd, snuiven vond ik maar saai. DCK werkt lekker maar mega lang en kan daarna nooit slapen. DMXE en MXiPr samen zijn zeer chill maar komen totaal niet in de buurt qua gevoel. O-PCE heb ik nog niet genoeg ervaring mee om er echt iets nuttigs over te zeggen. Dan nog 3-Me-PCP liggen die ik nog eens moet proberen. Klik om te vergroten... Jammer, ook dat er geen goede vendors meer te vinden zijn. Zal wel komen door de populariteit als party druq? Paar jaar geleden was het echt prima spul. thx."
"Ik loop inderdaad onder vergaande behandeling. Wil liever iets wat verlicht en incidenteel te pakken is ipv lange duur en dan weer afkicken. Meer als het even echt niet meer te hebben is. CBD zou ik weer eens kunnen proberen. thanks."