Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT: handboek

DMT: handboek

28 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
F
Frans VenrooyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdloos zei:
Dank voor het delen weer! Nuttige info!
Klik om te vergroten...
Bedankt voor de nuttige informatie Frans Venrooy.
F
Frans VenrooyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wilde weten hoe D.m.t gebruikt moest worden op een normale manier.
Ik heb zelf al bijna 30 jr ervaring in het harddrugs circuit en ben nieuwsgierig geworden naar andere meer ontspannen methodes om te trippen.Dmt lijkt me tot nu toe de juiste manier.Ben sinds een paar maanden abstinent van cocaine, Benzodiazepines,zo af en toe nog Amfethamine,en zelfs blowen is niets meer voor mij,alleen nog 110 mg Methadon is het enige wat ik nog gebruik.Als ik betrouwbare Dmt heb ervaren laat ik het weten.Vriendelijke groeten van Frans
B
BranskeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo ik heb even een vraagje.
Een vriendin van mij heeft 3 weken geleden een ego death gehad tijdens haar dmt trip.
Tijdens de trip was ze erg paniekerig en wou haar geest haar lichaam verlaten.
Toen zij weer bijkwam ging het wel weer goed. Maar nu 3weken later voelt ze zich af en toe nog zweverig en krijgt ze het gevoel alsof der geest haar lichaam weer wilt verlaten. Ze vind dit maar een beetje beangstigend en wil graag dat het weggaat.
Heeft er iemand ideeën waardoor dit kan komen of hoe ze het kan verhelpen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Branskey zei:
Hallo ik heb even een vraagje.
Een vriendin van mij heeft 3 weken geleden een ego death gehad tijdens haar dmt trip.
Tijdens de trip was ze erg paniekerig en wou haar geest haar lichaam verlaten.
Toen zij weer bijkwam ging het wel weer goed. Maar nu 3weken later voelt ze zich af en toe nog zweverig en krijgt ze het gevoel alsof der geest haar lichaam weer wilt verlaten. Ze vind dit maar een beetje beangstigend en wil graag dat het weggaat.
Heeft er iemand ideeën waardoor dit kan komen of hoe ze het kan verhelpen?
Klik om te vergroten...
In principe is er niets aan de hand en door zich te verzetten houd ze het juist in stand.

Maar als ze erg ongerust is kan ze het beste even contact opnemen met het spreekuur partydrugs: https://drugsinfoteam.nl/tips-hulp/medisch-spreekuur/medisch-spreekuur-partydrugs-contact/
D
De_ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste allen,


Ik heb een aantal dagen terug voor het eerst geprobeerd om DMT te roken.

Maar helaas was dit geen succes, mijn ervaring was als volgt;


Ik heb de DMT ontvangen van een voor mij nog niet bekende dealer, de DMT was verpakt in 2 zakjes en zag er relatief bruin uit. Ik had vernomen dat dit wel is het geval is door wat onzuiverheden van de grondstoffen dus maakte mij er geen zorgen over.


Die avond was het zover ik en een groep vrienden gingen de DMT testen, bij de eerste twee mensen was de rook techniek in de freebase pijp nog niet on point, er ontstond weinig witte rook en het werd niet goed vloeibaar. Echter toen het mijn beurt was heb ik de juiste techniek toegepast en verdampte de poeder in de gewilde witte rook.


Bij de start van de eerste hit kreeg ik de extreem scherpe rook naar binnen, deze hit nam ik heel rustig en hield ik ruim 10 seconden in mijn longen. ik had het idee dat dit hem zou gaan worden dus ik startte mijn tweede hit, weer langzaam in ademen en de rook ook weer lang binnen houden. Maar nog steeds weinig gevoel dus maar weer door. Uiteindelijk heb ik 5 hits aan goede witte rook naar binnen gekregen toen ik het trillende gevoel begon te krijgen. Hierna heb ik nog 1 hit uitgevoerd en mijn ogen gesloten.


Ik heb wat patronen en kleuren gezien alleen was dit een heel stuk minder dan verwacht, ik had nog volledige controle over mijn gedachten en lichaam. Ik zou op ieder moment mijn ogen kunnen hebben geopend of me lichaam hebben bewogen.


Bij de rest van mijn vrienden was het effect nog minder, iedereen had het probleem dat de rook veel te scherp was om in te ademen zelfs de doorgewinterde rokers.


Ik baseer hierop dat de DMT die ik heb gekocht niet goed is, het was niet geheel de voorgeschreven kleur, de rook was gigantisch scherp en er was zo goed als geen effect. Graag hoor ik of iemand anders ook een vergelijkbare ervaring heeft meegemaakt of dat iemand begrijpt wat er fout is gegaan.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#6
De_Apotheker zei:
Ik heb de DMT ontvangen van een voor mij nog niet bekende dealer, de DMT was verpakt in 2 zakjes en zag er relatief bruin uit. Ik had vernomen dat dit wel is het geval is door wat onzuiverheden van de grondstoffen dus maakte mij er geen zorgen over.
Klik om te vergroten...
De_Apotheker zei:
Die avond was het zover ik en een groep vrienden gingen de DMT testen, bij de eerste twee mensen was de rook techniek in de freebase pijp nog niet on point, er ontstond weinig witte rook en het werd niet goed vloeibaar.
Klik om te vergroten...
De_Apotheker zei:
Ik baseer hierop dat de DMT die ik heb gekocht niet goed is, het was niet geheel de voorgeschreven kleur, de rook was gigantisch scherp en er was zo goed als geen effect. Graag hoor ik of iemand anders ook een vergelijkbare ervaring heeft meegemaakt of dat iemand begrijpt wat er fout is gegaan.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp sowieso wat er fout is gegaan bij het "testen": testen doe je door je drugs naar het testcentrum te brengen, niet door alles op te YOLO'en.

Twee andere vragen:
- Waarom heb je vijf hits genomen? De beste methode is om te proberen om je hele dosis in één keer te verdampen en te inhaleren, als dit niet lukt kun je (na de hit zo lang mogelijk in je longen gehouden te hebben) in nog één of twee hits de rest oproken.
- Je vermeldt geen dosis; als je op het oog gedoseerd hebt kun je ook niet zeker zijn hoeveel je rookt, en of het genoeg is voor een doorbraak. Het beste weeg je je (geteste) DMT nauwkeurig af, dan weet je zeker dat de dosering aansluit bij het effect dat je wil bereiken.
D
De_ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fenrir zei:
Ik begrijp sowieso wat er fout is gegaan bij het "testen": testen doe je door je drugs naar het testcentrum te brengen, niet door alles op te YOLO'en.

Twee andere vragen:
- Waarom heb je vijf hits genomen? De beste methode is om te proberen om je hele dosis in één keer te verdampen en te inhaleren, als dit niet lukt kun je (na de hit zo lang mogelijk in je longen gehouden te hebben) in nog één of twee hits de rest oproken.
- Je vermeldt geen dosis; als je op het oog gedoseerd hebt kun je ook niet zeker zijn hoeveel je rookt, en of het genoeg is voor een doorbraak. Het beste weeg je je (geteste) DMT nauwkeurig af, dan weet je zeker dat de dosering aansluit bij het effect dat je wil bereiken.
Klik om te vergroten...

Ik had het zeker eerst moeten laten testen, dat begrijp ik. Ik heb de stof ook goed in vloeibare toestand laten verdampen en de luchtkamer vol met rook laten staan.
ook heb ik de dosis met een mg exacte weegschaal afgeweegd(30-35mg) dat zou een voeldoende dosis moeten zijn geweest.

En ja na de vierde hit was er eigenlijk niet zo veel damp meer over.
G
Gianlu92Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Heeft er iemand enig idee waar ik dmt veilig kan kopen?

Vragen naar verkooppunten is niet toegestaan, deze persoon heeft een permaban - De Mods
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog een mooi artikel in The Guardian over een groot onderzoek naar de werking van DMT. Het wetenschappelijke artikel heb ik nog niet opgezocht.
Link naar het artikel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."