#1
Bedankt voor de nuttige informatie Frans Venrooy.Dank voor het delen weer! Nuttige info!
Bedankt voor de nuttige informatie Frans Venrooy.Dank voor het delen weer! Nuttige info!
In principe is er niets aan de hand en door zich te verzetten houd ze het juist in stand.Hallo ik heb even een vraagje.
Een vriendin van mij heeft 3 weken geleden een ego death gehad tijdens haar dmt trip.
Tijdens de trip was ze erg paniekerig en wou haar geest haar lichaam verlaten.
Toen zij weer bijkwam ging het wel weer goed. Maar nu 3weken later voelt ze zich af en toe nog zweverig en krijgt ze het gevoel alsof der geest haar lichaam weer wilt verlaten. Ze vind dit maar een beetje beangstigend en wil graag dat het weggaat.
Heeft er iemand ideeën waardoor dit kan komen of hoe ze het kan verhelpen?
Ik heb de DMT ontvangen van een voor mij nog niet bekende dealer, de DMT was verpakt in 2 zakjes en zag er relatief bruin uit. Ik had vernomen dat dit wel is het geval is door wat onzuiverheden van de grondstoffen dus maakte mij er geen zorgen over.
Die avond was het zover ik en een groep vrienden gingen de DMT testen, bij de eerste twee mensen was de rook techniek in de freebase pijp nog niet on point, er ontstond weinig witte rook en het werd niet goed vloeibaar.
Ik begrijp sowieso wat er fout is gegaan bij het "testen": testen doe je door je drugs naar het testcentrum te brengen, niet door alles op te YOLO'en.Ik baseer hierop dat de DMT die ik heb gekocht niet goed is, het was niet geheel de voorgeschreven kleur, de rook was gigantisch scherp en er was zo goed als geen effect. Graag hoor ik of iemand anders ook een vergelijkbare ervaring heeft meegemaakt of dat iemand begrijpt wat er fout is gegaan.
Ik begrijp sowieso wat er fout is gegaan bij het "testen": testen doe je door je drugs naar het testcentrum te brengen, niet door alles op te YOLO'en.
Twee andere vragen:
- Waarom heb je vijf hits genomen? De beste methode is om te proberen om je hele dosis in één keer te verdampen en te inhaleren, als dit niet lukt kun je (na de hit zo lang mogelijk in je longen gehouden te hebben) in nog één of twee hits de rest oproken.
- Je vermeldt geen dosis; als je op het oog gedoseerd hebt kun je ook niet zeker zijn hoeveel je rookt, en of het genoeg is voor een doorbraak. Het beste weeg je je (geteste) DMT nauwkeurig af, dan weet je zeker dat de dosering aansluit bij het effect dat je wil bereiken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."