speeseend zei:
Voorlopig denk ik dat verslaving meestal een keuze is. Maar meestal niet een bewust gemaakte keuze.
Wat is de reden van je interesse in Buprenorfine? Wat kan het volgens jou brengen, bij jou?
Nou ik ben dus begonnen met 10mg diazepam per dag, zit nu op 30mg, en het werkt amper. Sociale angst is nog steeds even intens, maak me wel minder zorgen en ik ben een beetje sloom. Ik slaap overigens minder dan voorheen, ik heb minder moeite met moe zijn door de diazepam misschien.
Ik heb nog 19 pilletjes over, en dan stop ik (ja, ik weet hoe dit klinkt). Het heeft niet het effect wat ik wil.
Zijn er onbewuste keuzes speeseend?
Opiaten zoals heroine hebben wel enigszins het effect wat ik wil, maar een heroïne verslaving wil ik liever niet, ik kan dat niet vaak gebruiken (is een heroïneverslaving erger dan een benzoverslaving?, heeft iemand weleens Dalrymple's
Drugs, de mythen en leugens gelezen?)
Buprenorphine lijkt mij een stuk veiliger, bovendien heeft het een lange halfwaardetijd.
Zou Ritalin of Modafil misschien werken voor mij? Ik ben van plan om een van beide te bestellen. Ritalin lijkt mij krachtiger, ik weet het niet zeker.