#1
Ik slik nu al een maand of 3 oxazepam, en nu sinds een aantal weken dagelijks 20 mg oxazepam 's ochtends en 20mg 's avonds. Soms spaar ik ze op en dan neem ik er bijv. 's ochtends niks en dan 's avonds 40 of 60mg. Als ik nu zou stoppen, wat zijn dan precies de afkickverschijnselen?
bedankt.
bedankt.
