Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar IK behoefte aan heb

Waar IK behoefte aan heb

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gia79Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zit ook in een vergelijkbare situatie. Als je wilt kunnen we mailen, dat we elkaar wat kunnen steunen, herkenning enz?
:confused:
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Verslavingen... verslavingen... problemen, geldproblemen, gesprekken, beloftes, ruzies ........... ik ben het ZO zat altijd maar mijn energie te richten op de "troublemaker".
Wanneer vraagt hij nu eens aan mij wat het met mij doet? Waar IK behoefte aan heb.
Al die rotzooi maakt iemand zo fucking narcistisch en niets is verder belangrijk behalve waar HIJ moet slapen en waar HIJ nu hulp moet krijgen...
Ja, ik klink als een slachtoffer... en dat ben ik ook... ik ben helemaal bekaf en wil het liefst alleen maar slapen en al helemaal niet denken aan verslavingsproblematiek. Wie raadt me WAT aan? Ik zit te denken aan een praatgroep voor "partners of exen van..." maar misschien bestaat die voor exen wel helemaal niet. Wie heeft goede ervaringen in nazorg voor de partners/familie?
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey,

voor zelfhulpgroepen voor partners en familie check de volgende site:
http://www.zelfhulpverslaving.nl/
hier staan verschillende zelfhulpgroepen

Een verslaafde denkt ook alleen maar aan zich zelf, de persoon is ziek, hoe lullig dit ook klinkt voor zijn/haar omgeving.

Beter voor jou is proberen steun elders te zoeken, want van je verslaafde partner krijg je die voorlopig niet. Ik hoop dat je goeie vrienden/famlie hebt. Kan je misschien ff een weekje weg met kind? Uitrusten in de bossen of aan zee? Nogmaals sterkte!!
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zorg daarom eerst voor jezelf, geef de verslaafde nooit het gevoel nr 1 te zijn dat ben jij namelijk.

Als je niemand kan vinden mag je mij ook heus wel is even aanspreken al is het alleen al om een luisterend oor te bieden.
Gelukkig heb ik ruime ervaring met alle soorten crackbabies tot methadon junks.

:hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er zijn inderdaad speciale hulpgroepen waar je terecht kunt met je verhaal
stichting Coke van jou is er bijvoorbeeld een van.
b
babaloniaLid
01-01-2024, 00:00
#6
hoi Gia,

Lijkt me een goed plan!
Waarop kan ik je bereiken? Stuur mij anders een privemail, dan kan ik je daar
op antwoorden.

Groetjes
Babalonia

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."