Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtreme blow verslaving

Extreme blow verslaving

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Je wilt niet stoppen denk ik, anders had je het al wel gedaan! Je bent nu op het niveau dat je wel inziet dat het eigenlijk niet goed is, maar ik denk dat je het gewoon nog veel te leuk vind, en dan word stoppen hem echt niet. Ga pas stoppen als je er echt zat van bent, dan sta je er zelf ook achter en dan lukt het gewoon.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
waaza0 zei:
ewa :P
ik ben nu al een tijdje bezig met proberen te stoppen emt blowen , en het heeft bij mij zen vruchten af geworpen.

mijn tips zijn
-in een keer stoppen met blowen, niet afbouwen, gewoon stoppen, nu terwijl je dit leest zeg maar.
-je mede blowers vertellen dat je echt definitief gaat stoppen en vragen of ze je ook niet teveel in verleiding willen brengen.
-jezelf overtuigen dat je al zoveel wiet in je leven heb gerookt en dat het eentonig begint te
worden, bv "altijd maar die moeheid en die nutteloze gedachte gangen die nergens op slaan"
-en een biertje halen als je trek heb in een blow is niks mis mee, ik neem tegewoordig elke avond als men vrienden gaan blowen gewoon 2 grolsch beugeltjes en een pak shaq mee.
-voor het slaap probleem is ook iets wat bij mij werkt: vroeger toen ik klein was nam ik altijd melatonine in voor het slapen gaan , geen idee wat het precies doet, maar het is iets wat je natuurlijke slaap bevordert , toen ik stopte met blowen ging ik dat weer in nemen en ik sliep heerlijk :P

kweet niet of je iets aan deze tips heb , bij mij hielp het in ieder geval :P

(probeer ook is meditatie , dat werkt ook goed tegen slaap problemen)
Klik om te vergroten...

Wat een mongool ben je als je anderen gaat aanraden om maar bier te gaan drinken als ze stoppen met blowen. Dat is gewoon het probleem verplaatsen naar een andere drug.
w
waaza0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
waaza0 zei:
ewa :P
ik ben nu al een tijdje bezig met proberen te stoppen emt blowen , en het heeft bij mij zen vruchten af geworpen.

mijn tips zijn
-in een keer stoppen met blowen, niet afbouwen, gewoon stoppen, nu terwijl je dit leest zeg maar.
-je mede blowers vertellen dat je echt definitief gaat stoppen en vragen of ze je ook niet teveel in verleiding willen brengen.
-jezelf overtuigen dat je al zoveel wiet in je leven heb gerookt en dat het eentonig begint te
worden, bv "altijd maar die moeheid en die nutteloze gedachte gangen die nergens op slaan"
-en een biertje halen als je trek heb in een blow is niks mis mee, ik neem tegewoordig elke avond als men vrienden gaan blowen gewoon 2 grolsch beugeltjes en een pak shaq mee.
-voor het slaap probleem is ook iets wat bij mij werkt: vroeger toen ik klein was nam ik altijd melatonine in voor het slapen gaan , geen idee wat het precies doet, maar het is iets wat je natuurlijke slaap bevordert , toen ik stopte met blowen ging ik dat weer in nemen en ik sliep heerlijk :P

kweet niet of je iets aan deze tips heb , bij mij hielp het in ieder geval :P

(probeer ook is meditatie , dat werkt ook goed tegen slaap problemen)
Klik om te vergroten...

Wat een mongool ben je als je anderen gaat aanraden om maar bier te gaan drinken als ze stoppen met blowen. Dat is gewoon het probleem verplaatsen naar een andere drug.
Klik om te vergroten...

goos, ik vind dat je wel een beetje aggresief reageerd als ik zeg dat er niks mis mee is om 1 fucking biertje te drinken , ik heb niet gezegt/bedoeld dat hij zen verslaving maar van zich af moet drinken , en als dat zo overkomt sorry.
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gezien de vele reacties die totaal tegen vervanging zijn verwacht ik afgekraakt te worden, maarja, i don't care: Ik ben op een gegeven moment ook te veel gaan blowen, ook rond de 2 joints per dag (gemiddeld). Voor mij werkte het goed om, als ik normaal een Stickie op zou steken, een sigaret in me bek te steken. Het was ook dat gevoel dat ik dan iets te sucken had waardoor me cravings voor een joint minder waren na zo'n peuk en vaak is wietverslaving ook voor een gedeelte nicotineverslaving. Wanneer ik een tijdje dan 2 peuken per dag rookte en geen behoefte meer aan een joint had (duurde ongeveer een maand), stopte ik abrupt met peuken wat voor mij veel makkelijker was dan in één keer stoppen met joints.

Dit werkt alleen niet als je ook al gewoon sigaretten rookt natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."