Bij mijn vriend zelfde probleem dus weet ongeveer wat je meemaakt!
Ik denk dat je vriend het zelf echt moet gaan inzien wat hij er allemaal kapot mee kan maken, zowel bij jou als thuis of waar dan ook! Mijn vriend weet t wel maar aangezien hij nog al autistisch/depressief/weet ik veel wat nog meer is, vind hij het nog niet het goede moment. Ja ik weet t, dikke onzin natuurlijk.
Gelukkig heb ik nog een paar schoonouders die hem binnenkort het huis uit trappen als ze nog een keer merken dat hij binnen doet blowen! Dus mijn hoop is daar een beetje op gevestigd en hoop dat hij het dan wel het goede moment vind om te stoppen.
Maar ik zal niet ontkennen dat ik niet ook graag een Jtje mee doe met hem, maar bij mij ligt het allemaal tog wel wat anders als bij hem..
En het uitmaken vanwege dat ie blowt was ook geen optie bij mij, want het eerste wat hij deed was er 1 opsteken.. En iets waar je van houd, daar wil je meestal ook wel voor vechten.. Dus ik blijf gewoon mijn best doen en ik laat hem weten dat ik er altijd voor hem zal zijn.
Misschien heb je er wat aan
![:wink:]()
Succes er mee iig.
P.S. psych deed ook zeer weinig bij mij.. moest zelf met ideeen komen en dat mens deed wel ja en amen knikken.. schoot ik niet veel mee op!