Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvriend verslaafd aan wiet?

vriend verslaafd aan wiet?

71 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
Just_Me-01Lid
01-01-2024, 00:00
#1
i know maja soms word k echt gek van machteloosheid en inderdaad zijn negatieve gedrag soms... :(
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
mischien wordt ie wel woest als je achter zijn rug om met een psychiater over hém gaat zitten praten
J
Just_Me-01Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ga vrijdag afspraak maken dan heb k een rustig dagje :)
J
Just_Me-01Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ja, ja en ja....
ik weet zeker dat hij mij waard is en dat hij kan verandere...
alleen wat betreft dat veranderen... dat dat nodig is, dat kwartje moet nog vallen denk k
J
Just_Me-01Lid
01-01-2024, 00:00
#5
waarom hij blowt weet k wel heel simpel zoiezo uit verveling en om rust in zijn hoofd te krijge tenminste dat zegt ie zelf
J
Just_Me-01Lid
01-01-2024, 00:00
#6
je heb gelijk, ik ga het proberen... :)
J
Just_Me-01Lid
01-01-2024, 00:00
#7
dat kan, maar ik ga et zoiezo niet doen zonder dat hij het weet ja, anyway wat stel jij dan voor als oplossing?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
weet ik eigenlijk niet.. is nogal moeilijk. volgens mij komen dit soort dingen (bijna) alleen goed als je heel hard tegen hem bent maar dan loop je ook de kans dat het uit gaat.
J
Just_Me-01Lid
01-01-2024, 00:00
#9
uhu inderdaad en dat het uitgaat is dus wat k niet wil, pfffft ik weet het ook ja...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dreuge zei:
mischien wordt ie wel woest als je achter zijn rug om met een psychiater over hém gaat zitten praten
Klik om te vergroten...
Best kans, maar hij ziet uiteindelijk vast wel in dat ze dit deed voor liefde, ze geen andere uitweg wist omdat ze zelf al zoveel geprobeerd heeft en dan heeft dit vooral geen zin:
Dreuge zei:
weet ik eigenlijk niet.. is nogal moeilijk. volgens mij komen dit soort dingen (bijna) alleen goed als je heel hard tegen hem bent maar dan loop je ook de kans dat het uit gaat.
Klik om te vergroten...
Dan komt die intentie liefde wat minder snel binnen, schiet hij in ontkenning, ruzie etc. Je moet het op een tactische wijze doen en dit is verre van tactisch.

En een psychiater is voornamelijk voor medicijntjes en psycholoog meer voor de babbeltjes, psycholoog klinkt een betere opties.
J
Just_Me-01Lid
01-01-2024, 00:00
#11
misschien wel jaa, ik hoop alleen dat het ook echt werkt/helpt.. :(
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Just_Me-01 zei:
misschien wel jaa, ik hoop alleen dat het ook echt werkt/helpt.. :(
Klik om te vergroten...
Ik hoop het ook echt voor je. Je moet weten als je dit hebt gedaan en de tips helpen niet en hij, dat hij niet ziet hoeveel problemen jij ermee heeft, het zelf niet in ziet etc je gewoon alles hebt gedaan wat mogelijk is. Als dit allemaal niet lukt inclusief een mogelijke pauze tussen julie twee, tja, dan is hij jou gewoon niet waard, dan houdt het op.

En houdt ons op de hoogte, ik ben benieuwd wat de psycholoog allemaal zegt en hoe dit allemaal gaat lopen. :)

Sterkte meid!
J
Just_Me-01Lid
01-01-2024, 00:00
#13
dankje,dankje voor je tips en reacties, en wat dat op de hoogte houden betreft dat gaa k zeker doen :wink:
J
Just_Me-01Lid
01-01-2024, 00:00
#14
pffffffffft vandaag weer de weet ik het hoeveelste ruzie (ik ben de tel kwijt) gehad, niks lijkt hem meer te intresseren, hij lijkt zo'n beeje schijt aan alles en iedereen te hebben, heeft nergens geen zin mee in, :( *zucht*
hoop echt dat dit gaat werken, dat het helpt...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wie niet waagt wie niet wint.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je bent goed bezig. Jij komt hier altijd sterker uit, met of zonder hem.
J
Just_Me-01Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik hoop het ook, heb alleen de laatste tijd steeds en steeds vaker de neiging om behoorlijk pissig te worden als ie weer eens geld heeft geleend daarvoor, of (wat k dus denk, ik weet het dus niet zeker) zijn mp3 heeft verkocht, conclusie : hij begint dus waarschijnlijk zijn eigen spullen ook al te verkopen om ma aan geld te kome daarvoor...
J
Just_Me-01Lid
01-01-2024, 00:00
#18
zover ik weet alleen wiet af af en toe xtc, majaaa hij gaat natuurlijk ook wel eens met zijn "vrienden" weg...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
En, al een afspraak gemaakt?
J
Just_Me-01Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nog niet, heb afgelopen week heeeeeeel druk gehad en heb ontzettend veel aan me hoofd...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."