Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou heb me ook maar ff aangemeld en is kijken wat ik hier allemaal lees. weet wel na 2 maanden dat je aan de g zit elke 3 uur 4 a 5 ml kom je er niet meer van af. toch maar gold turkey gestopt mischien niet goed ma ja wist hij veel ff niks anders.dat zou een hel worden dus boodschappen voor een week ingeslagen en thuis zitten met een stapel films en lekkere dingen op tafel. nou eerste 2 dagen last van hart kloppingen zweet handen schaduwen in me oog hoeken angst en paniek aanvallen niet kunnen slapen nacht merries waren een hell die leken zo ECHT!!. 3e dag geen hart kloppingen en paniek en angst werd minder dus ma gewoon 5km hardlopen alles eruit zweten voor het ingiften dacht ie zoiets ma die nacht slapen ho maar. 4e dag begon ie kalmer te worden maar nog niet slapen . 5e dag kreeg ie ineens een rust over het lichaam heen maar slapen ging niet.. 6e dag vrijwel geen rare verschijnselen weer 5km hardlopen en wat denk je Nog niet slapen .. 7e dag was zijn lichaam volgens mij gebroken en viel als een blok inslaap de deur uit gegaan sociale contacten weer opzoeken en was zo goed als genezen helemaal weer de oude .. weer lekker werken sporten en alle leuke dingen van het leven ... neeeeeeeeee hij wil nooit geen g meer.... dit is geen drugs voor hem ... je maakt alles om je heen kapot voor wat???? Nou dat wou ik ff kwijt.. Wens iedereen heel veel succes met het afkicken ,, en als je er vanaf ben wees verstandig dit is niet leuk he..."