Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshelp me

help me

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
i
intermind_travellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
help me...
ik ben op , dagelijkse zoektoch naar dope. Welk maakt ni uit.
moet gwn die high, ondraagelijk zonder. is ni 1 bepaalde drugs die ik moet hebben ik moet gwn een high. amphetamine,cocaine,benzo,lsd,dmt,heroine,mdpv,methexitamine, het maakt me ni uit gwn iets. hoe moet ik verder? dit kan toch ni!! opname?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nogal beknopte informatie. Hoe lang heb je dit al? Hoeveel gebruik je? Hoe oud ben je?

Maar het feit dat je het helemaal niet uitmaakt wat je moet hebben geeft wel een serieus probleem aan.

methexitamine
Klik om te vergroten...

Wat is dat?
i
intermind_travellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ooh sorry spel fout! methoxitamine (MXE of Mkat of...)

ik ben 22 jaar en ben begonne met een blow op zeer jonge leeftiijd van 9 en pep was al ni veel later. ik heb op 16 jarige leeftijd en eerste opname gehad door m'n pep verslaving en een psychose onwikkeld erdoor. ben ook borderline patient.
ik blow dagelijks 3 gr en gebruik wat ik vind die dag...
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is zeer heftig en bijna ongelofelijk. Op je negende wiet en iets later speed? Dat moet dan serieuze schade aan je opgroeiingsproces hebben gedaan, zowel geestelijk als mentaal.

Ga naar de dokter en laat je met spoed opnemen! Ik denk dat er voor jou niks anders op zit.

Sterkte.
i
intermind_travellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
hmm das ni zo hoop gevend.
dank u allesinds
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat snap ik en ik weet zelf ook dat je die stap niet zo makkelijk maakt.

Hopelijk kun je er wat mee.
i
intermind_travellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
nja, ik heb zo psychiatrische thuiszorg die langskomen om te praten. die zijn al op de hoogte da het nu echt te spuitgaten uitloopt en ze gaan morge bellen met een centrum. ma ik ga uit vrijewil en wil da iook zo houden. want ik weet uit ervaring da als je als vrijwillerger vertrekt (wa legaal helemaal mag) da ze u toch daar houden en colleceeren voor geesteziek. dan zit je al zowieso vast voor 40 dage. pfff
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is denk niet waar, je kan ze zelf altijd ontslaan, dus geen pfff, waar ben ik nou aan begonnen heb je beetje steun van familie of vrienden? of hoe is je woonsituatie?
Goede therapist vinden is mij aanraden, wil niks invullen maar ja doe het toch en misschien verkeerd heb je soort trauma in je jeugd gehad? is vaak met borderline wil niet zeggen bij jouw zo is, tja success denk harde dobber!
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeker een harde dobber, maar jij bent degene die het zal moeten doen....
s
sebatianLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat weer een out of place reactie! Was dat maar zo simpel! nee hoor heb ook geen wijsheid in pacht zoals sommigen hier, doe wat je denkt goed voor je is! je kan dingen doen moeten is iets anders
G
GhettoboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kun je niet beter 1 ding gaan gebruiken inplaats van alles door elkaar? Ik denk dat je dan het best voor de drugs kan kiesen waarvan jij denkt dat je het best kan afkicken en dan daar mee stopt lijkt me makelijker dan nu. Het zal zowiezo moelijk voor je worden!

Veel sterkte! en waar een wil is is een weg :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#12
sebatian zei:
wat weer een out of place reactie! Was dat maar zo simpel!
Klik om te vergroten...

Niemand zei dat het simpel zou zijn...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."