#1
Hallo DrugsForum users,
Ik ben 16 jaar, gebruik ongeveer elke week 1x gemiddeld wel wat cocaine of MDMA.
Vaak ga ik naar hardcorefeesten, waar ik meestal wel iets van 1 gram per x meeneem, soms meer.
Mijn vraag is, in hoeverre zouden jullie dit verslaafd noemen?
Als ik veel drink heb ik ook eerder zin om het te gaan gebruiken aangezien ik dan nuchterder etc wordt.
Ik hoop dat ik snel antwoord krijg![:)]()
Ik ben 16 jaar, gebruik ongeveer elke week 1x gemiddeld wel wat cocaine of MDMA.
Vaak ga ik naar hardcorefeesten, waar ik meestal wel iets van 1 gram per x meeneem, soms meer.
Mijn vraag is, in hoeverre zouden jullie dit verslaafd noemen?
Als ik veel drink heb ik ook eerder zin om het te gaan gebruiken aangezien ik dan nuchterder etc wordt.
Ik hoop dat ik snel antwoord krijg