#1
Darkbull, mijn lichaam herstelt zich wel.. dat voel ik ~ ik voel me ook gewoon beter..
af en toe treed er wel een moeheid op.. maar dat komt dan weer van mijn geest voort denk ik.
Elke dag is een verrassing, je weet nooit hoe je je voelt ~ Up & Downs.. Maar er zijn natuurlijk die blijvende kenmerken die niet kunnen behandelt worden waar ik soms wel wat moeite met heb. Nu ben ik vriendelijk, maar die situatie kan snel omkeren en ik weet nooit wanneer het komt. Op sommige dagen weet ik zelfs niet meer wat ik de dag ervoor gedaan heb of waar ik was.. soms herinner ik mij het terug na een week ofzo, soms helemaal niet.. dan laat ik het maar in het ongewisse..
Svali, ik heb mensen aan de drugs zien sterven en in coma gaan.. soms vrienden ! In het weekend (uitgaansleven) wordt overal drugs verkocht, de meeste slachtoffers zijn mensen die het voor het eerst aangeboden krijgen om het "eens" uit te proberen en een overdosis XTC of vloeibare krijgen (dit handelt wel degelijk over drugs en niet over gebeurtenissen uit iemands jeugd). Mensen die ik ken hebben anderen vermoord of aangevallen, niet altijd voor een meningsverschil.. maar puur als afrekening omtrent betalingen van drugs en leveringen.
Ik weet niet of je ooit zelf gebruikt hebt, maar alle soorten drugs brengen misdaad met zich mee..
Je leert het kennen via vrienden.. dan feest je wat.. lekker chill, niet ? Je gebruikt meer en meer tot je verslaafd bent, dan zoek je sterkere drugs.. je komt alsmaar dieper in het milieu en opeens is het feesten voorbij, nu sta je halverwege de ladder ! Mensen komen bij jou en jij levert of geeft aanwijzingen waar ze het kunnen halen.. Dan ga je zelf 4 vuilniszakken vol wiet kopen en wordt de dealer.. maar hier houd het niet op, je hebt concurrentie die niet altijd even blij is met wat je doet.. zij verdienen daardoor namelijk minder ~ er komt politie bij kijken.. de aanvoerlijnen worden afgesneden. Je wijzigt je werkmethode (je verdwijnt en laat mensen voor je verkopen) en begin zelf te kweken, Voor je het weet sta je vanboven op die ladder en wordt je opgepakt, bestolen of afgemaakt. Ik spreek hier geen namen uit.. maar dit is wat ik rond mij zag gebeuren en nog steeds gebeurt..
De enige oplossing is, keiharde maatregelen !!! Het beleid in geheel Europa is veel te soft waardoor het alsmaar erger wordt ~ Rusland is beter, voor nog maar een kruimeltje wiet sturen ze je voor 5 jaar naar een werkkamp in Siberië.. de mensen die dat overleven hebben hun lesje wel geleerd natuurlijk, die durven zelfs niet meer over drugs praten...
Even over mijn titel "Begin niet met drugs of je eindigt zoals mij !!", dit is een afschrikmiddel voor iedereen die ermee wil beginnen, ermee bezig is en hoe je kunt eindigen.. ook voor de ouders, om geen stommiteiten uit te halen en hun kinderen te omarmen in plaats van weg te jagen.. voorbeelden genoeg in het dagelijkse leven.. zoals mezelf.
Nu zeg je wat vele "nuchtere" personen mij al verteld hebben over communiceren en omgaan met mensen, dat je daar begrip voor nodig hebt.. sorry dat ik dat niet heb, ik kan het niet inplanten ofzo.. dus zeg je maar wat de "nuchtere" personen altijd en overal tegen mezeggen, "hou je mond en kruip terug vanwaar je komt".. zo vat ik het toch op.
Wat al die jaren al geleerd heb, is dat net diegenen die ons zogezegd moeten helpen en de normale mensen zijn, totaal geen "begrip" voor ex-verslaafden en de gevolgen daarvan tonen..
af en toe treed er wel een moeheid op.. maar dat komt dan weer van mijn geest voort denk ik.
Elke dag is een verrassing, je weet nooit hoe je je voelt ~ Up & Downs.. Maar er zijn natuurlijk die blijvende kenmerken die niet kunnen behandelt worden waar ik soms wel wat moeite met heb. Nu ben ik vriendelijk, maar die situatie kan snel omkeren en ik weet nooit wanneer het komt. Op sommige dagen weet ik zelfs niet meer wat ik de dag ervoor gedaan heb of waar ik was.. soms herinner ik mij het terug na een week ofzo, soms helemaal niet.. dan laat ik het maar in het ongewisse..
Svali, ik heb mensen aan de drugs zien sterven en in coma gaan.. soms vrienden ! In het weekend (uitgaansleven) wordt overal drugs verkocht, de meeste slachtoffers zijn mensen die het voor het eerst aangeboden krijgen om het "eens" uit te proberen en een overdosis XTC of vloeibare krijgen (dit handelt wel degelijk over drugs en niet over gebeurtenissen uit iemands jeugd). Mensen die ik ken hebben anderen vermoord of aangevallen, niet altijd voor een meningsverschil.. maar puur als afrekening omtrent betalingen van drugs en leveringen.
Ik weet niet of je ooit zelf gebruikt hebt, maar alle soorten drugs brengen misdaad met zich mee..
Je leert het kennen via vrienden.. dan feest je wat.. lekker chill, niet ? Je gebruikt meer en meer tot je verslaafd bent, dan zoek je sterkere drugs.. je komt alsmaar dieper in het milieu en opeens is het feesten voorbij, nu sta je halverwege de ladder ! Mensen komen bij jou en jij levert of geeft aanwijzingen waar ze het kunnen halen.. Dan ga je zelf 4 vuilniszakken vol wiet kopen en wordt de dealer.. maar hier houd het niet op, je hebt concurrentie die niet altijd even blij is met wat je doet.. zij verdienen daardoor namelijk minder ~ er komt politie bij kijken.. de aanvoerlijnen worden afgesneden. Je wijzigt je werkmethode (je verdwijnt en laat mensen voor je verkopen) en begin zelf te kweken, Voor je het weet sta je vanboven op die ladder en wordt je opgepakt, bestolen of afgemaakt. Ik spreek hier geen namen uit.. maar dit is wat ik rond mij zag gebeuren en nog steeds gebeurt..
De enige oplossing is, keiharde maatregelen !!! Het beleid in geheel Europa is veel te soft waardoor het alsmaar erger wordt ~ Rusland is beter, voor nog maar een kruimeltje wiet sturen ze je voor 5 jaar naar een werkkamp in Siberië.. de mensen die dat overleven hebben hun lesje wel geleerd natuurlijk, die durven zelfs niet meer over drugs praten...
Even over mijn titel "Begin niet met drugs of je eindigt zoals mij !!", dit is een afschrikmiddel voor iedereen die ermee wil beginnen, ermee bezig is en hoe je kunt eindigen.. ook voor de ouders, om geen stommiteiten uit te halen en hun kinderen te omarmen in plaats van weg te jagen.. voorbeelden genoeg in het dagelijkse leven.. zoals mezelf.
Nu zeg je wat vele "nuchtere" personen mij al verteld hebben over communiceren en omgaan met mensen, dat je daar begrip voor nodig hebt.. sorry dat ik dat niet heb, ik kan het niet inplanten ofzo.. dus zeg je maar wat de "nuchtere" personen altijd en overal tegen mezeggen, "hou je mond en kruip terug vanwaar je komt".. zo vat ik het toch op.
Wat al die jaren al geleerd heb, is dat net diegenen die ons zogezegd moeten helpen en de normale mensen zijn, totaal geen "begrip" voor ex-verslaafden en de gevolgen daarvan tonen..