Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstemazepam

temazepam

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
w
witte parkietLid
01-01-2024, 00:00
#1
beste mensen wie kan mijn helpen om mijn vraag te beantwoorden of ik na 14pillen van 10.mg al verslaafd kan zijn groetjes de wiiteparkiet
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt eraan hoe je het bekijkt na 14 pillen zul je nog lang niet lichamelijk verslaafd zijn. Maar je zou wel geestelijk verslaafd kunnen raken na 14 pillen dat is bijvoorbeeld tegen jezelf zeggen ik kan niet slapen zonder Temazepam. En hier zo dusdanig van overtuigd zijn dat het zelfs je slaap kan beinvloeden maar dit is enkel een voorbeeld. Denk dat je je nog niet zo druk hoef te maken wat vind je zelf ervan dat is belangenrijk je bepaalt het in dit geval dus zelf of je verslaafd bent of niet. Maar ik verwacht dat dat allemaal nog wel meevalt na 14 tabletjes.
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#3
witte parkiet zei:
beste mensen wie kan mijn helpen om mijn vraag te beantwoorden of ik na 14pillen van 10.mg al verslaafd kan zijn groetjes de wiiteparkiet
Klik om te vergroten...
Ik denk ook dat dat wel meevalt, 14 tabletjes stelt niets voor.
w
witte parkietLid
01-01-2024, 00:00
#4
gokverslaafd

ik was gok verslaafd maar sinds begin 2012 ben ik er mee gestopt maar niet wetend in mei 2012 dat ik afkick verschijnselen kreeg de dokter zij het is stress tot en met nu heb ik afkick problemen wie kan mijn helpen aub groetjes de witteparkiet
w
witte parkietLid
01-01-2024, 00:00
#5
een goedeavond mensen hier een mededeling van de witte parkiet ik vroegme af of iemand mijn raad kon geven over temazepam 10 mg ik slikte een maand geleden om de dag maar sinds twee slik ik ze elke dag en dat helpt niet zo goed want ik heb gisternacht niet geslapen dus ik wou vragen of ik misschien 2 pilletjes moet innemen van 10 mg temazepambadankt vast voor advies groetjes de witteparkiet :grin:
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat kun je doen. Helaas ben je na 14 pilletjes nog niet verslaafd; zelfs als je een half jaar heroïne
gebruikt kun je nog makkelijk afkicken.
Wat is nou een nacht niet slapen? Ik slaap zo vaak een nacht niet.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#7
pinnes zei:
Dat kun je doen. Helaas ben je na 14 pilletjes nog niet verslaafd; zelfs als je een half jaar heroïne
gebruikt kun je nog makkelijk afkicken.
Wat is nou een nacht niet slapen? Ik slaap zo vaak een nacht niet.
Klik om te vergroten...

Nou ik kon na een half jaar heroine helemaal niet gemakkelijk afkicken was weken ziek en ben uit ellende weer methadon gaan nemen.
S
Smokey046Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Verslaving ligt bij iedereen anders, jij zelf hebt het in de hand.
Als ik slaapmedicatie neem voor een korte periode dan is de kans al groot dat het niet bij een korte periode blijft..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."