#1
beste mensen wie kan mijn helpen om mijn vraag te beantwoorden of ik na 14pillen van 10.mg al verslaafd kan zijn groetjes de wiiteparkiet
Ik denk ook dat dat wel meevalt, 14 tabletjes stelt niets voor.witte parkiet zei:beste mensen wie kan mijn helpen om mijn vraag te beantwoorden of ik na 14pillen van 10.mg al verslaafd kan zijn groetjes de wiiteparkiet
pinnes zei:Dat kun je doen. Helaas ben je na 14 pilletjes nog niet verslaafd; zelfs als je een half jaar heroïne
gebruikt kun je nog makkelijk afkicken.
Wat is nou een nacht niet slapen? Ik slaap zo vaak een nacht niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."