#1
Wiet en speed is niet de oplossing, maar ook niet het probleem. Kijk verder, kijk naar jezelf. Ga daar eens mee aan de slag. Dat zal de nodige tijd en energie kosten en waarschijnlijk heb je daar (professionele) hulp bij nodig.
Jochen zei:Tijd brengt raad!

Jochen zei:Heb dan Risperdal en Seroxat voorgeschreven gekregen.
Jochen zei:.. kweet wel hoe ik een gesprek moet voeren hoor. Maar kan mij niet bij het gesprek houden als ik clean ban. In mijn hoofd ben ik met mezelf bezig. Verkeerde gedachten, nie weten verder te bouwen aan die verdomde sociale situatie. Op Speed denk ik daar niet aan. Ik concentreer mij op het gespreksonderwerp, kvoel me op mijn gemak...

Marsss zei:Jochen zei:.. kweet wel hoe ik een gesprek moet voeren hoor. Maar kan mij niet bij het gesprek houden als ik clean ban. In mijn hoofd ben ik met mezelf bezig. Verkeerde gedachten, nie weten verder te bouwen aan die verdomde sociale situatie. Op Speed denk ik daar niet aan. Ik concentreer mij op het gespreksonderwerp, kvoel me op mijn gemak...
typisch ADD of ADHD. Concerta of ritalin dus...![]()
Jochen zei:Kijk naar jezelf? Heb ondertussen mezelf wel tegen gekomen. De Laatste 3 maanden van mijn cleane periode. Kan mijn gedachten niet de baas. Ga nu sinds een jaar al bij een gedragspsychologe. We oefenen op de sociale situaties maar kweet wel hoe ik een gesprek moet voeren hoor. Maar kan mij niet bij het gesprek houden als ik clean ban. In mijn hoofd ben ik met mezelf bezig. Verkeerde gedachten, nie weten verder te bouwen aan die verdomde sociale situatie. Op Speed denk ik daar niet aan. Ik concentreer mij op het gespreksonderwerp, kvoel me op mijn gemak. Moest ik die ambetante gedachte eruit krijgen was ik verlost van de grootste miserie. Let op het doet wel s deugd mijn gevoelens te delen met iemand maar heb niet echt 't gevoel geholpen te zijn daarmee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."