Hoi Geertieman,
Ik heb zelf totaal geen ervaring met oxycontin en kan je daarmee niet helpen.
Ik ken echter wel iemand heel goed, die jaren geleden een zwaar motorongeval heeft gehad.
(Hij was stik van de kaart met volle gang frontaal op landrover geknald.
met zijn knie tegen de bovenste rand net boven de voorruit, over de auto gevlogen waarna hij
bijna 100 mtr verder eindelijk bleef liggen)
Resultaat: die knie verbrijzeld.
jaren verder, en 8 operaties verder hebben ze de boel redelijk aan elkaar kunnen zetten.
Kan zijn knie niet meer buigen, maar been zit er tenminste nog aan.
Gevolg: Jarenlang chronisch heftige pijn.
Moet ik er ook bij zeggen dat hij alles behalve flauw is.
1m80, 100kg, van top tot teen onder de tattoos, en al heel wat lichamelijk letsel opgelopen.
Wat bij hem als enige goed hielp: Tramadol.
Dit dan wel in de hoge dosis van 300mg p/pil.
Hij had eerst die van 50mg, maar dat was simpelweg niet genoeg.
Ik geloof alleen niet dat je dit makkelijk voorgeschreven krijgt in deze dosis,
maar misschien kun je eens informeren.
Als ik het goed begrijp slik je nu 6 pilletjes temgesics p/dag.
Ik weet ook niet of dit te combineren is met tramadol.
iig is tramadol waarschijnlijk wél te combineren met methadon, want die combi heeft die kennis van me ook jarenlang genomen met goedkeuren van de arts.
Verders zijn er vast anderen die wel concrete antwoorden hebben over je vraag betreft oxycontin. ik zie dat r@r@ er daar iig één van is die uit eigen ervaring kan spreken.
Ervaringen en tips kun je hier wel krijgen,
maar uiteindelijk lijkt het mij ook het verstandigst om hiervoor hulp te zoeken bij een arts.
En als de gewone artsen je niet op weg kunnen helpen zou ik zeker je vragen aan een verslavingsarts voorleggen. Die hebben toch vaak een andere kijk op dit soort "medicijnen".
Suc6 met je zoektocht, en ik hoop dat je gauw iets vind wat voor jou werkt!
Groeten, Yoro
