Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik heb ontstekingen van welke zenuwen je maar wilt. Zelfs geen reflexen meer. Ik ben zelf verpleegkundige, en in het Belgisch Compendium stond dat je geen tolerantie ontwikkeld voor het pijnstillend effect, dus het leek me wel wat. En toen kwamen de Transtec pleisters erbij. Dus geen pillen meer meenemen, of- ramp - vergeten. Een pleister van 70 microgram was voldoende om de zenuwpijn te onderdrukken. Maar sinds vorig jaar september kreeg ik terug pijn. Volgens mijn huisarts kon dat niet, en op een gegeven dag zei hij gewoon dat ik een verslaafde ben, dat hij niets meegaf, goed wetende dat ik 100% invalide was, en dat ik dan maar eens naar de neurochirurg moest: hij zal ook wel weten dat infiltraties en het doorbranden van de zenuwen niet zou helpen. Gelukkig kon ik direct bij het pijnteam terecht. Temgesic: hetzelfde 6 tabletjes/dag erbij. En 40 mg Valium. En concerta 54 ipv rilatine, hoge bloeddruk. Nu zijn we 4 maanden verder, blijkbaaar is alleen in onze landen buprenorfine niet verslavend. (Omgerekend in morfine sta ik op 2000 mg) Dus mijn huisarts helpt ook niet. Heeft iemand ervaring met oxycontin. Hoeveel moet ik dan minstens. Geen fentanyl, braken. En wat dan. Ik ben wel gestopt met trazolan, omdat ik er nachtmerries van kreeg. Help. Ik zoek geen roes, zoals jullie, gewoon weinig pijn, da's al. En niet hypnotisch voor de tv."
"Lorazepam is gewoon Temesta, en staurodorm is een slaapmiddel, dat na 7 uur gemetaboliseerd wordt tot een sedativum. Werkt niet. Ik ben altijd een grote tegenstander van benzo's geweest. (master verpleegkunde) In België bestaat er niets anders meer, en de meeste mensen slikken ze jarenlang. Natuurlijk, als ze stoppen krijgen ze afkick. Het enige dat langer dan 3 maanden zou mogen voorgeschreven worden is Alprazolam. Mijn moeder bv slikt al 40 jaar Temesta, o wee als het niet in huis is... En de dokter maar schrijven, da's gemakkelijker dan tijd besteden aan je patiënt."