Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en niet lekker in je vel zitten

Drugs en niet lekker in je vel zitten

6 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou zeggen zoek iemand om mee te praten, waardoor de last van je schouders wat minder wordt. Zoals hierboven staat is drugs inderdaad niet een uitweg en maak je het jezelf alleen maar moeilijker



Veel sterkte !
V
Vlinder89Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nu al langere tijd dat ik niet lekker in mijn vel zit daar door grijp ik steeds vaker naar de drugs om even te kunnen ontsnappen aan mijn gevoelens en gedachten.
Eerst was het alleen in het weekend nu is het ook steeds vaker door de weeks.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vervelend zeg. Onthoud wel dat drugs het erger maakt. Als je dit blijft doen is het een negatieve spiraal die vaak eindigt in een verslaving.

Welke drugs? En hoe vaak momenteel?
V
Vlinder89Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Welke drugs? En hoe vaak momenteel?
Klik om te vergroten...

Meestal Coke en gemiddelt 4 keer per weer.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik ken dat, je bent niet de enige die dat overkomt. Je weet zelf ook wel dat het een recept is voor een hoop ongein. Mijn tip: ga iets ondernemen, breng jezelf onder de mensen, vertel ze desnoods waar je mee zit. Dat zijn sowieso goede eerste stappen die je kunt maken. Of het op het drugsforum zetten, maar goed dat heb je al gedaan.

Je mag me best iets vragen erover als je wil. Het is een moeilijke situatie, maar je kunt er weer uitkomen.

Sterkte!
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou zeggen lees mijn verhaal ergens in dit "verslaving" forum.
Voelde me ook nooit goed, zat niet lekker in mijn vel. En ging drugs gebruiken om mijn gevoelens te onderdrukken. Uiteindelijk werd ik ook verslaafd al zei ik dat ik dat nooit zou worden. En vele probleem jaren verder ben ik in een kliniek geëindigd. Dus wees gewaarschuwd. Coke is geen antwoord op je slechte gevoel. Je bestrijd alleen de symptomen. Echt oplossen doe je pas wanneer je over je problemen praat. En je in behandeling gaat. Drugs is nooit een oplossing.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou het zelfde zeggen als HoneyC zoek iemand om mee te praten kan echt helpen want drugs zal het alleen zwaarder maken en dat zal je wel merken als je stopt. Hoop dat je snel weer goed in je vel zit veel sterkte Vlinder89.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."