#1
ik heb een familielid die dagelijks speed gebruikt en ik neem waar dat gij poppen bewerkt om er zijn sexuele behoeften op te doen is dit typich door het speedgebruik.
Peroxide zei:Ik ben vroeger een tijdje verslaafd geweest aan speed. Ongeveer iets meer als een jaar clean nu.
In dit jaar heb ik nog 2 x pep gebruikt. (max 2 lijntjes per keer)
Betekent dat dat je eigenlijk nog verslaafd bent? Omdat je het eigenlijk toch niet kan laten.
Aan de andere kant is twee keer op een jaar tijd maximum 150mg speed snuiven niets tot weinig.
Een verslaving kan vanaf veel ooghoeken bekeken worden. De ene snuift bijvoorbeeld 3 weken aan een stuk maar stopt dan voor de rest van zijn leven. (niet verslaafd) de andere snuift 1 dag 150mg en herhaalt dit één keer per jaar omdat hij het toch niet kan laten. (wel verslaafd?)
Dus dit is eigenlijk mijn vraag, vanaf wanneer ben je verslaafd?
Bobsacamano zei:Het gaat erom wat jij vind denk ik. Jou eigen mening telt maar alleen als je heel eerlijk bent naar jezelf.
Als je het mij vraagt over jou situatie is mijn mening dat je niet verslaafd bent nu maar altijd op de uitkijk moet blijven.
Peroxide zei:Ik ben vroeger een tijdje verslaafd geweest aan speed. Ongeveer iets meer als een jaar clean nu.
In dit jaar heb ik nog 2 x pep gebruikt. (max 2 lijntjes per keer)
Betekent dat dat je eigenlijk nog verslaafd bent? Omdat je het eigenlijk toch niet kan laten.
Aan de andere kant is twee keer op een jaar tijd maximum 150mg speed snuiven niets tot weinig.
Een verslaving kan vanaf veel ooghoeken bekeken worden. De ene snuift bijvoorbeeld 3 weken aan een stuk maar stopt dan voor de rest van zijn leven. (niet verslaafd) de andere snuift 1 dag 150mg en herhaalt dit één keer per jaar omdat hij het toch niet kan laten. (wel verslaafd?)
Dus dit is eigenlijk mijn vraag, vanaf wanneer ben je verslaafd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."