#1
L-123-R zei:Cooper zei:Ritalin is echt troep. Tenzij je het echt nodig hebt, zou ik het niet meer nemen. Ik heb het ook gebruikt, het werkt zeer verslavend en het effect lijkt op dat van cocaine. Op een dag was ik er echt klaar mee, toen ben ik er mee gestopt en heb niet om een herhaalrecept gevraagd. btw, bedoel je met psycholoog niet psychiater? want een psycholoog kan geen medicatie voorschrijven.
Ik bedoel inderdaad psychiater, haal die twee altijd door elkaar. Nu begin ik inderdaad echt de nadelige kant van ritalin te zien. Een chemisch pilletje heeft altijd bijwerkingen, maar volgens mij hadden ze bij ritalin wat beter mogen onderzoeken voor het zo klakkeloos op de markt te brengen.
Ik heb net om half 8 nog 1 pilletje genomen en de afkick begint weer op te zetten, al het bovengenoemde herhaalt zich weer. Extreme koppijn en al die rambam. Ben er echt meer dan klaar mee.
En universal flow, thanks voor de info, ga het eens onderzoeken. Laat het je wel weten![]()
Thanks, en groeten
Je hebt gelijk, het is te snel op de markt gebracht. En het wordt te snel voor geschreven. Bedenk, er is ontzettend veel geld mee te verdienen. De medicijnen zijn er niet alleen om de mensen te helpen, maar vooral om de zakken van de farmaceutische industrie te vullen.