Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin Verslaving

Ritalin Verslaving

41 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#1
L-123-R zei:
Cooper zei:
Ritalin is echt troep. Tenzij je het echt nodig hebt, zou ik het niet meer nemen. Ik heb het ook gebruikt, het werkt zeer verslavend en het effect lijkt op dat van cocaine. Op een dag was ik er echt klaar mee, toen ben ik er mee gestopt en heb niet om een herhaalrecept gevraagd. btw, bedoel je met psycholoog niet psychiater? want een psycholoog kan geen medicatie voorschrijven.
Klik om te vergroten...

Ik bedoel inderdaad psychiater, haal die twee altijd door elkaar. Nu begin ik inderdaad echt de nadelige kant van ritalin te zien. Een chemisch pilletje heeft altijd bijwerkingen, maar volgens mij hadden ze bij ritalin wat beter mogen onderzoeken voor het zo klakkeloos op de markt te brengen.

Ik heb net om half 8 nog 1 pilletje genomen en de afkick begint weer op te zetten, al het bovengenoemde herhaalt zich weer. Extreme koppijn en al die rambam. Ben er echt meer dan klaar mee.

En universal flow, thanks voor de info, ga het eens onderzoeken. Laat het je wel weten :)

Thanks, en groeten
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk, het is te snel op de markt gebracht. En het wordt te snel voor geschreven. Bedenk, er is ontzettend veel geld mee te verdienen. De medicijnen zijn er niet alleen om de mensen te helpen, maar vooral om de zakken van de farmaceutische industrie te vullen.
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cooper zei:
L-123-R zei:
Cooper zei:
Ritalin is echt troep. Tenzij je het echt nodig hebt, zou ik het niet meer nemen. Ik heb het ook gebruikt, het werkt zeer verslavend en het effect lijkt op dat van cocaine. Op een dag was ik er echt klaar mee, toen ben ik er mee gestopt en heb niet om een herhaalrecept gevraagd. btw, bedoel je met psycholoog niet psychiater? want een psycholoog kan geen medicatie voorschrijven.
Klik om te vergroten...

Ik bedoel inderdaad psychiater, haal die twee altijd door elkaar. Nu begin ik inderdaad echt de nadelige kant van ritalin te zien. Een chemisch pilletje heeft altijd bijwerkingen, maar volgens mij hadden ze bij ritalin wat beter mogen onderzoeken voor het zo klakkeloos op de markt te brengen.

Ik heb net om half 8 nog 1 pilletje genomen en de afkick begint weer op te zetten, al het bovengenoemde herhaalt zich weer. Extreme koppijn en al die rambam. Ben er echt meer dan klaar mee.

En universal flow, thanks voor de info, ga het eens onderzoeken. Laat het je wel weten :)

Thanks, en groeten
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk, het is te snel op de markt gebracht. En het wordt te snel voor geschreven. Bedenk, er is ontzettend veel geld mee te verdienen. De medicijnen zijn er niet alleen om de mensen te helpen, maar vooral om de zakken van de farmaceutische industrie te vullen.
Klik om te vergroten...

Helemaal juist!!! Vandaar mijn verwijzing naar natuurlijke producten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."