#1
gaat prima, neem er nu 2 per dag en ik heb er niet extreem veel last van, maar wil toch nog stoppen met ritalin in het geheel. Toch net iets teveel bijwerkingen en dat rebound effect is inderdaad knap lastig

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."