#1
Ik heb al wat meegemaakt in verslavingszorg in binnen en buitenland, en vaak vraag dan meestal wat is uw success rate dat is meestal niet goed 10% tot 30% tops en dag nog is dat na paar maanden of jaren? Meeste kunnen er geen goed antwoord opgeven of of vinden dat supervervelend (nou die moet je dus niet hebben); protocol is meestal even wat fysiek bijkomen
(b-vitaminen, diazapam en dergelijke)psychologisch over verleden, en soort plan. Medische factor is prima en meestal goed, rest raken mensen de weg kwijt anders ik wel; wat was je ervaring toen je totaal out/blackout was? hello was out beetje lastig! Verder denk ook money maker, awbz of door prive; ach je komt even tot rust nou niet echt want iedereen is goed gek,
of zelfverantwoordelijkheid creeren dus met als gevolg dat een soort gek de tent runt. Dacht heel
amicaal en komisch en ook vermaak niet echt zin in. Nu grappig via medicatie werkt prima, eigenlijk fantastish; oftewel in mijn opinie zijn vaak verslavingszorg bang voor nieuwe dingen dat is broodroof, dus ja zeker economische dingen in het spel. Vraag is meer laat je deze zorg maar wat aanmodderen, ach ja geeft werkgelegenheid maar niet veel succes, trouwens zijn goede bij daar niet van, maar principe denk verkeerd ze gaan uit van verleden (wat me niet interesseerd en wat ik niet kan veranderen dus wat is het punt denk beter toekomst)
(b-vitaminen, diazapam en dergelijke)psychologisch over verleden, en soort plan. Medische factor is prima en meestal goed, rest raken mensen de weg kwijt anders ik wel; wat was je ervaring toen je totaal out/blackout was? hello was out beetje lastig! Verder denk ook money maker, awbz of door prive; ach je komt even tot rust nou niet echt want iedereen is goed gek,
of zelfverantwoordelijkheid creeren dus met als gevolg dat een soort gek de tent runt. Dacht heel
amicaal en komisch en ook vermaak niet echt zin in. Nu grappig via medicatie werkt prima, eigenlijk fantastish; oftewel in mijn opinie zijn vaak verslavingszorg bang voor nieuwe dingen dat is broodroof, dus ja zeker economische dingen in het spel. Vraag is meer laat je deze zorg maar wat aanmodderen, ach ja geeft werkgelegenheid maar niet veel succes, trouwens zijn goede bij daar niet van, maar principe denk verkeerd ze gaan uit van verleden (wat me niet interesseerd en wat ik niet kan veranderen dus wat is het punt denk beter toekomst)